Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
lowryder gaat zeker in je pc, lekker laag dus binnen
early pearl is volgensmij goed buiten buiten
ww is matig buiten i.v.m. schimmels etc. binnen
die haze weet ik niet
Neen, ik heb er van elk 5-6 zaadjes...
Ik heb ze heel goedkoop kunnen kopen op http://www.4marijuanaseeds.nl/
Vraagje, als je je planten in een kleinere pot zet.. bv WW.. Blijven deze dan niet klein?
dan zou ik 2 of 3 lr2 in de pc en buiten die early pearl doen.
Als je wat meer ervaring hebt zou ik aan een normale binnenkweek beginnen met ww of de haze
Et voila, dat is hij uiteindelijk geworden... natuurlijk moet er nog wat inkomen, zoals De UFO 50Watt en de plantjes natuurlijk.
En Westport, You're the boss
Zoow!
Die ziet er goed uit!
Met een beetje moeite moeten daar zeker wel een paar WW's in kunnen(2 of 3), neemt niet weg dat die Lowryders precies passen.
Is het niet mogelijk om het kapje van de reflector af te slopen? scheelt wat licht. of heb je dat al gedaan?
De omhulsels van de lichten bedoel je? Neen dat heb ik zo gelaten Ik knutsel graag dingen in elkaar, maar die laat ik er veilig op
No fence, maar het lijkt me verstandig en veilig als je deze onbewerkt laat.. Alles werkt met een timer, zo kan ik perfect de eerste weken 18 uren licht geven.
Ook heb ik net ww en low rider #2 geplant. 2 potten gevonden die er perfect in kunnen, nu morgen nog een schaaltje halen op maat en klaar ik hij
Comment