Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Normaal volgende week zaterdag dan zijn de plantjes ook al ontkiemt. Deze staan nu lekker warm op de vensterbank...
Nu ga ik nog snel even naar een doe-het-zelf zaak om mijn schaaltje te kopen... en de komende week verwacht ik de UFO!
Nice
Ben benieuwd hoeveel gram je gaat halen met de ufo
wel zorgen dat je zaadjes niet gaan koken op die verwarming(die van mij hadden het overleefd...)
Zoals Cornolio zegt, die plantjes moeten veel korter tegen de lampen geplaatst worden, zoals nu gaan ze blijven stretchen. Als je ze achteraf nog verpot eventueel steek de stengel dan dieper in de grond
Je plantjes kunnen iig nog een heel stuk hoger, het zijn toch SL's?
ongeveer 5cm nemen, je kan ze ook gewoon op een ophoging zetten.
Ik zou het gewoon even op 2 houden. ze hebben nu al een voorsprong, dat haalt die black jack niet meer in...
als je echt wil kun je dat nog doen, zou het zelf ook op 2 houden, zal al vol genoeg zijn lijkt me.
en wat mijn bovenhanger ook al zei nog dichter die lampen, zullen blijven strekken anders
Comment