Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ombouw keukenkastje kweekruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ombouw keukenkastje kweekruimte

Net nog even aan het plakken geweest.
    De zelfde zilverfolie die op het lichtplankje zit, heb ik nu ook op de deurtjes geplakt
    en dat is een hele bak meer licht wat nu doordringt tot de bodem.
    Jammer dat ik dit niet eerder heb gedaan, maar hopelijk profiteren de topjes er lekker van..
    06082010017.jpg
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

heel gaaf man, ziet er netjes uit. Maar voor alle moeite die je nu erin hebt gestoken, denk je dan niet, 'had ik het maar groter gedaan'?
      Of is het een experimentje?
      maar echt tof om te zien zo, die miniatuur aanpak en ook enorm veel bespaard zie ik.. ik was ruim 1200 eu kwijt man.. maar wel klaar dan..

keep it up , funky
      Hi doe mij maar 20 euro bubblegum... Hebben we nie we hebben wel sportlife

Comment

Hahahaha, van mij mag eigenlijk wel de hele woonkamer vol staan, want de inhoud van dit kleine kastje is dadelijk al lang opgerookt voordat de nieuwe ronde klaar is
        Wil volgende keer ook gaan dwarfen, en als de zaadjes op zijn een keer autoflowers proberen.
        Hoe ik in dit kastje kweek is dus inderdaad nog even experimenteren, dat ik voorlopig in het kastje blijf kweken is wel zeker.
        Ik woon niet al te groot en heb veel nieuwsgierige bezoekers, het kastje dat ik nou heb kan ik nog net mooi verdekt opstellen.

Comment

Zoo, het is wel weer tijd voor een foto-update van de topjes.
          De planten staan nu 4 weken in de bloei, wat vinden jullie, mag ik een beetje tevreden zijn met de ontwikkeling van de topjes, of valt het tegen?

De WW's:
          12082010020.jpg12082010023.jpg12082010024.jpg12082010021.jpg12082010022.jpg
          De LSD:
          12082010026.jpg12082010025.jpg12082010027.jpg12082010031.jpg12082010028.jpg12082010030.jpg12082010029.jpg12082010033.jpg

Comment

Vind het hele maal niet tegen vallen voor een microkweekje. Ga zo door.

Grtz

Comment

kijk dat wil ik dus ook hebben goede inspiratie bron gevonden, ga zo door ik houd dees nog wel ff in de gaten
              So high, I can't come down.

Comment

Zow das Nijs maar ik lees ook wel dat je van je zelf een handige jongen bent cool dat je andere ook de kans geeft van je creatieve inventifiteit laat mee genieten
                pz

Comment

@ monty:
                  Bedankt voor je antwoord, ik werd een beetje bang dat de topjes gingen tegenvallen.
                  Maar ik ga rustig door, ze beginnen steeds mooier te worden en beter te ruiken!

@ biggie:
                  Hehehehe, dat wordt knutselen jongen, en dit topic hou ik nog wel even bij.
                  Ook bij de volgende kweekjes, waarin ik ook LST, dwarfen en autoflowers wil proberen.

@ Floeperd:
                  Hou dit topic natuurlijk voor jullie bij, maar ook een beetje voor mezelf.
                  Zo kan ik af en toe ook even een vraagje stellen, een tip of een complimentje krijgen.
                  In ieder geval is het leuk te lezen dat ook anderen van mn kweekje meegenieten, voor de buitenwereld is ie namelijk helemaal afgeschermd dus ben op jullie en de growshop aangewezen eens een praatje te maken over (onze) kweekjes.

Comment

Nette setup man, hiermee kan je nog is uit de kast komen lol

Mooi scrog verlagje, was deze al eerder tegen gekopen.

Grtz.

Comment

Lol Bedankt man..

En inmiddels zijn we ook alweer een week verder, dus het is weer tijd voor een kleine update.
                      Maar allereerst even spammen, is er nog iemand die mij kan helpen met puntje 2? http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...over-afbloeien

Ik was er al even eerder mee bezig geweest, maar helaas was toen mn zilver-tape op.
                      Zodoende vandaag even naar de bouwmarkt geweest om een nieuwe rol op te halen en verder te gaan.
                      Helaas, je raad het al, alweer had ik niet genoeg! Morgen dus maar weer even naar de bouwmarkt, zodat ik ook de zijkanten kan afmaken.
                      19082010042.jpg

Verder heb ik gister ook een beetje bladsnoei toegepast bij de LSD, zij zat zo vol met blad dat de onderste topjes bijna geen licht meer kregen.
                      Ik hoop niet dat dit de plant te veel verstoord of de oogst doet tegenvallen, maar ja, het blijft uitproberen.
                      Hier wat foto's van de LSD dame:
                      19082010049.jpg19082010046.jpg19082010047.jpg19082010045.jpg

Verder gaan de WW's, ondanks de lage wateropname, vrolijk door met ontwikkelen.
                      Hier wat foto's van de tweeling:
                      19082010054.jpg19082010053.jpg19082010051.jpg19082010050.jpg19082010055.jpg19082010044.jpg
                      Last edited by kroket; 19 August 2010, 22:35.

Comment

Blader zijn mooi groen man, ca en mg genoeg lol

Dat tape is wel een goed idee voor je onderste buds

ps link werkt niet bij mij.

Grtz.
                        Last edited by Poffertjesporem; 19 August 2010, 21:17.

Comment

Tsjah, ik weet het ook niet met die links hoor..
                          9 van de 10 keer krijg ik het de eerste keer niet werkende, terwijl de notitie wel goed is.
                          Er staat nu exact dezelfde link, alleen deze werkt wel ..

Bladeren zijn inderdaad weer mooi op kleur, in werkelijkheid vallen ze net ietsje lichter uit.
                          Mijn (telefoon)camera maakt ze altijd een stukje donkerder

Comment

leuk kastje en verslaghoeveel wat hangt er nu boven?ze gaan wel lekker zo te zien.

Comment

Quote:Bladeren zijn inderdaad weer mooi op kleur, in werkelijkheid vallen ze net ietsje lichter uit.
                              Mijn (telefoon)camera maakt ze altijd een stukje donkerder .

Nog steeds een gezond kleurtje, mooie bladpuntjes.

Grtz.

Comment

Bezig...
                              X