Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje m.b.t. wattage EVSA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje m.b.t. wattage EVSA

Korting op 420shop
    Hee daar. Ik ga binnenkort beginnen met een kleine indoor kweek en ben nu bezig met het ontwerpen van de lampenkap. De bedoeling is er 4x 14w T5 in te zetten, 2x kleurcode 827 en 2x kleurcode 865.

Nu heb ik voor die vier T5's twee EVSA's op de kop kunnen tikken. Beide EVSA's zijn geschikt voor 2x 36w, maar de lampen die ik er in wil gaan zetten zijn dus 2x 14w per EVSA. Ik ben een leek op elektriciteitsgebied, dus mijn simpele vraag is: kan dit?

Alvast bedankt

Socx

Edit: zat nog in het verkeerde forum toen ik dit bericht postte. Is er een moderator die het even kan verplaatsen?
    Last edited by Socx; 30 May 2010, 22:00.

Re: Vraagje m.b.t. wattage EVSA

Verplaats naar kweekruimte micro.

Grtz

Comment

Zover mijn simpel vermogen op vlak van electriciteit niet neen.
      Don't panic! It's organic!

Comment

Ligt er aan hoe je het wil:

Optie 1:
        4 lampen op 2 evsa aansluiten.. NEE, KAN NIET20052010141.jpg14052010123.jpg

Succes
        Last edited by kroket; 14 June 2010, 12:43.
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

m.b.t.

With the improvement of living standards, health has become the goal of people. mbt kisumu Shoes is a kind for more and more people like, MBT Skechers Shoes.MBT shoes can quickly make the appropriate muscle activity relative reaction to the positive balance foot joints.

Outdoor sports shoes Vibram Five Fingers Sprint to make feet to complete its physiological natural rolling movement while MBT can also effectively use the soles of the feet,. when walking the pressure fluctuations to achieve a natural walking style.

Comment

Bezig...
          X