Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Offerte indoorgarden.eu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Offerte indoorgarden.eu

Korting op 420shop
    Ik had deze verkoper gevraagd om een offerte te maken voor een volledig geinstalleerd ruimte voor een binnenkweek op mijn studentenkamer. Zij stuurde me volgend terug (zie bijlage). Dit leek me nogal wat prijzig, ik hoopte toe te komen met een budget van 200 euro voor een kweekast met lampen en koolstoffilter. Ik zou graag een oogst van 50gr willen bekomen..

Wat denken jullie hiervan? Dan kwa energieverbuik, zou mijn huisbaas hier echt iets van merken? (zitten hier met 20 studentenkamers). Ga ik er zelf iets van merken, kwa geluid, warmteuitstraling?

Stijn
    Attached Files
    Last edited by stijnd; 17 June 2010, 15:34.

Re: Offerte indoorgarden.eu

Ze zijn behoorlijk aan de dure kant.
    Ze zijn behoorlijk compleet, maar met alleen de basis kom je er wel. Je moet dan zelf ook het 1 en ander doen..
    VB: 1L fles Canna Terra voor 10.25 euro, ik koop ze voor 7 euro!
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

vind het best redelijk, zit alles bij ook je voeding grond en potten. is zeer complete set zo enkel nog zaad en je draait. Misschien dat je het wel ietje goedkoper kan krijgen maar zie geen buitensporige prijzen voor deze zeer complete setup ligt alles binnen de normale normen. Snor anders eens wat andere growschops sites af en vergelijk de prijzen. Zal niet heel veel verschil in zitten.

Comment

Goh de prijzen vallen inderdaad nog mee hoor, je kan dit setje ook gebruiken als richtlijn en vergelijk deze offerte met andere shops..
        Don't panic! It's organic!

Comment

En bedenk even waar je gaat slapen als je huisbaas het toch merkt.

* sorry voor de bump
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

euh

Goeie QnQ... ik hoop in mijn volgende kamer dat de huisbaas ook niet zomaar onverwacht ff binnenkomt
            maar volgens mij mag dat officieel ook helemaal niet
            als je een huis huurt moeten ze aanbellen meen ik?

naja...! nog een bump dus.. weet iemand meer??

Comment

studente kamer is dan mss niet interessanter om een kast of dergelijke om te bouwen en werken met spaarlampen dan zou je met een budget van 200 euro toch zeker moeten toekomen

Comment

Bezig...
              X