oke ik heb het een en ander te vragen ik heb nu 3 jaar op rij buiten gekweekt (nog bezig) en wil als me plantjes om zijn nu tog egt een grow hok gaan maken heb een hele mooie kamer waar ik allus mag doen wat ik wil wel weet ik echt nog helemaal niks van binnekweken en ik dacht zal maar vast een topic starten om vast het een en ander te weten te komen omdat ik hier weinig zie over led grow
ok wat heb ik percies alemaal nodig voor 5 planten wil ze opzich best wel groot laten worden oftewel gewoon een mooie opbrengst ik zat te denken aan een 300 watt led panel? goed of slecht? ja pff ik weet er echt nog niks vanaf zeg wat heb ik alemaal nodig en welk soort? en hoe groot moet het hok worden voor 5 stuks? zeg al wil wel genoeg opbrengst eraf halen laad maar wa los mensen weet echt helemaal niks ervan welke koolstoffilters enz enz..
oftewel een goeie opstelling voor led grow (5 planten)
thx god
ok wat heb ik percies alemaal nodig voor 5 planten wil ze opzich best wel groot laten worden oftewel gewoon een mooie opbrengst ik zat te denken aan een 300 watt led panel? goed of slecht? ja pff ik weet er echt nog niks vanaf zeg wat heb ik alemaal nodig en welk soort? en hoe groot moet het hok worden voor 5 stuks? zeg al wil wel genoeg opbrengst eraf halen laad maar wa los mensen weet echt helemaal niks ervan welke koolstoffilters enz enz..
oftewel een goeie opstelling voor led grow (5 planten)
thx god
Comment