Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

led grow vragen:D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

led grow vragen:D

Korting op 420shop
    oke ik heb het een en ander te vragen ik heb nu 3 jaar op rij buiten gekweekt (nog bezig) en wil als me plantjes om zijn nu tog egt een grow hok gaan maken heb een hele mooie kamer waar ik allus mag doen wat ik wil wel weet ik echt nog helemaal niks van binnekweken en ik dacht zal maar vast een topic starten om vast het een en ander te weten te komen omdat ik hier weinig zie over led grow

ok wat heb ik percies alemaal nodig voor 5 planten wil ze opzich best wel groot laten worden oftewel gewoon een mooie opbrengst ik zat te denken aan een 300 watt led panel? goed of slecht? ja pff ik weet er echt nog niks vanaf zeg wat heb ik alemaal nodig en welk soort? en hoe groot moet het hok worden voor 5 stuks? zeg al wil wel genoeg opbrengst eraf halen laad maar wa los mensen weet echt helemaal niks ervan welke koolstoffilters enz enz..

oftewel een goeie opstelling voor led grow (5 planten)

thx god

Re: led grow vragen

Staan toch diverse kweekverslagen van kweekjes onder led op het forum. zou die eens doorsnorren.

planten kun je wel op 1 x 1 x 2 meter goed kwijt. Verder heb je idd een afzuiger en koolfilter nodig. Omdat led bijna geen warmte ontwikkeld volstaat voor deze ruimte 1x1x2x30= 60 M3/uur voor je co2 verversing in je hok beetje overcapaciteit is wel fijn omdat je dan je afzuiger niet op valle capaciteit hoeft te laten draaien. Dus met een 100 m3/uur afzuiger en bijpassende filter heb je al ruim voldoende. Zwenkventilator voor de luchtcirculatie in je hok is ook aan te raden.
    De verschillende ledunits zijn volop in ontwikkeling Momenteel werkt men reeds met 5 band ledverlichtingen en worden er heel redelijke resultaten mee gedraaid. Ook de combi met stuur en nacht licht is een erg interessant ontwikkeling. Bekijk de verslagen van dokie en piet wiet eens die zijn er volop mee bezig.

Grtz

Comment

oke kijk hier heb ik wat aan heel erg bedankt monty ga gelijk eventjes kijken

Comment

Moved naar de kweekruimte micro.

Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

:O srry helemaal niet goed gelezen srry westport heb trouwens wel al het een en ander geleerd bij dokkie en pietwiet ga gewoon voor 1 348 watt led spectra unit hoef ik dus niet te gaan kutten met de bloei en groei is voor allebei zover ik heb gelezen nu nog ff wat leren over die koolstoffilters en de in en uitlaad want das vind ik best lastig woon in flatje onderin en als ik da bij het raam eruit laad daar lopen gewoon super veel mensen voorbij en ik denk dat je dat dan wel heel erg ruikt enja weet eigelijk geen andere opties moet er egt lucht in en uit komen? of hoe zit dit grtz god

Comment

Bezig...
          X