Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste box, alle tips zijn welkom.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste box, alle tips zijn welkom.

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    #2
    Lijkt me een goed plan.
    Je hebt er duidelijk over gedacht, en dingen opgezocht.
    Het enige waar je misschien rekening mee moet houden is de wat langere groeitijd.
    Maar ik zie verder geen problemen zo op 't eerste gezicht.

    Misschien de temperatuur iets lager instellen, (17-18 )want dat gaat wel wat stroom kosten met zo'n verwarming.
    Ligt ook een beetje aan de temp. van de lucht die je binnen trekt natuurlijk.
    Nu nog een mooi soortje die lekker hard groeit.
    Heb je al een idee welke er in komt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by Kleine Belg; 10 December 2017, 08:09.
      2018, Bubblegum, Kera Seeds
      2019, Jack Herer, Kera Seeds

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Bedankt voor de inbreng.
          Een tent ergens anders zetten is geen optie.
          Die kamer heeft een cv radiator, dus in principe kan ik die wel aan zetten (is een bureau die nauwelijks gebruikt wordt) en dan lucht vanuit de kamer aanzuigen.
          Ik zou er dan voor kunnen kiezen om het 'donker' te doen samenvallen met de periodes dat de cv aan staat.

          Ik probeer eerst eens op te zoeken hoeveel warmte ik van zo'n 8XT5 mag verwachten.
          2018, Bubblegum, Kera Seeds
          2019, Jack Herer, Kera Seeds

          Comment


            #6
            Hoi kleine belg
            ik lees dat je cv leidingen ziet lopen in die ruimte? ik zeg een extra radiator plaatsen mischien? als je een cv ketel hebt en afhankelijk welke kan je ook een extra akmerthemostaat plaatsen die je dan in je kweekruimte kan plaatsen deze kunnen ook draadloos zijn.

            je setup ziet er leuk uit en als je idd gaat scroggen met 1 plantje kun er er vast nog lekker van roken.

            succes

            Comment


              #7
              Van de site van CNNBS:
              • Zonder CO2 toevoeging:Met CO2 toevoeging:laatste twee wekenVoedingswater:
              2018, Bubblegum, Kera Seeds
              2019, Jack Herer, Kera Seeds

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Ok, Dank u voor de info!

                  Misschien wacht ik dan best met de kweek tot het buiten wat warmer wordt.
                  2018, Bubblegum, Kera Seeds
                  2019, Jack Herer, Kera Seeds

                  Comment


                    #10
                    Je kan een paar dagen testdraaien voor je begint he. Kijken wat het geeft.

                    Comment


                      #11
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                        #12
                        Kleine Belg
                        Mijn zelfbouwkast staat ook op slaapkamer zonder verwarming waar het nu ong 10 gr is
                        mijn kast is gebouwd uit isover isolatieplaten van 120/60 en 8cm dik met tand en groef dus goede afsluiting en isolerend en door alubekleding goede lichtverdeling
                        ik heb goedkope vorstwachter van 500 watt ingeplugd in regelbare thermostaat plug-in
                        mijn tent is 120/100/240 cm en vorstwachter staat op max vermogen maar plug-in thermostaat staat op 19 graden ingesteld en verwarming kan je aan en uit laten schakelen met -0,5 gr en +0,5 gr
                        bij mij staat hij ingesteld op 19gr en op 18,5 springt hij aan en op 19,5 springt hij af
                        thermostaat staat onderaan bij mijn potten dus koudste punt blijft altijd rond 19 graden
                        zie linken bijgevoegd
                        en zo'n kleine ruimte vlug verwarmd en dus beterkoop dan lampen 24 u te laten branden oa voor AF's
                        hopelijk ben je hier iets mee
                        grt en succes DannyDV en ook belgske nb
                        https://webshop.cevo.be/airco-verwar...ampaign=active
                        Deze plug-in-thermostaat is ideaal om er elektrische verwarmingstoestellen zoals verwarmingskabels, kachels, stralingspanelen, radiatoren,... op aan te sluiten. Het temperatuurbereik ligt tussen de 0°C en de 65°C. 

                        Comment


                          #13
                          Hey DannyDV

                          Ik had ook al aan isolatiepanelen gedacht, nog voor ik me zorgen begon te maken over de temperaturen. Ik heb er nog liggen, alleen zijn die maar 4cm en geen alu.
                          Ik veronderstel dat je geen last hebt van condens in de tent met deze panelen en de koude kamertemperatuur?
                          2018, Bubblegum, Kera Seeds
                          2019, Jack Herer, Kera Seeds

                          Comment


                            #14
                            De lampen zijn besteld
                            Hydrofarm 55FLT28 Euro Commercial T5 Armatur für 8 Röhren, 61 cm - Kostenloser Versand ab 29€. Jetzt bei Amazon.de bestellen!
                            2018, Bubblegum, Kera Seeds
                            2019, Jack Herer, Kera Seeds

                            Comment


                            • Hoeloes
                              Hoeloes commented
                              Editing a comment
                              Mooi armatuur en hele mooie prijs. Top!

                            #15
                            Yep, ziet er goed uit.
                            Dat lijkt me een ideale verlichting voor een kleine ruimte, met 1 plant in scrog.
                            Ik ben benieuwd.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X