Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste box, alle tips zijn welkom.
Collapse
X
-
Lijkt me een goed plan.
Je hebt er duidelijk over gedacht, en dingen opgezocht.
Het enige waar je misschien rekening mee moet houden is de wat langere groeitijd.
Maar ik zie verder geen problemen zo op 't eerste gezicht.
Misschien de temperatuur iets lager instellen, (17-18 )want dat gaat wel wat stroom kosten met zo'n verwarming.
Ligt ook een beetje aan de temp. van de lucht die je binnen trekt natuurlijk.
Nu nog een mooi soortje die lekker hard groeit.
Heb je al een idee welke er in komt ?
- Likes 1
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Kleine Belg; 10 December 2017, 09:09.
Comment
-
Bedankt voor de inbreng.
Een tent ergens anders zetten is geen optie.
Die kamer heeft een cv radiator, dus in principe kan ik die wel aan zetten (is een bureau die nauwelijks gebruikt wordt) en dan lucht vanuit de kamer aanzuigen.
Ik zou er dan voor kunnen kiezen om het 'donker' te doen samenvallen met de periodes dat de cv aan staat.
Ik probeer eerst eens op te zoeken hoeveel warmte ik van zo'n 8XT5 mag verwachten.
Comment
-
Hoi kleine belg
ik lees dat je cv leidingen ziet lopen in die ruimte? ik zeg een extra radiator plaatsen mischien? als je een cv ketel hebt en afhankelijk welke kan je ook een extra akmerthemostaat plaatsen die je dan in je kweekruimte kan plaatsen deze kunnen ook draadloos zijn.
je setup ziet er leuk uit en als je idd gaat scroggen met 1 plantje kun er er vast nog lekker van roken.
succes
Comment
-
Kleine Belg
Mijn zelfbouwkast staat ook op slaapkamer zonder verwarming waar het nu ong 10 gr is
mijn kast is gebouwd uit isover isolatieplaten van 120/60 en 8cm dik met tand en groef dus goede afsluiting en isolerend en door alubekleding goede lichtverdeling
ik heb goedkope vorstwachter van 500 watt ingeplugd in regelbare thermostaat plug-in
mijn tent is 120/100/240 cm en vorstwachter staat op max vermogen maar plug-in thermostaat staat op 19 graden ingesteld en verwarming kan je aan en uit laten schakelen met -0,5 gr en +0,5 gr
bij mij staat hij ingesteld op 19gr en op 18,5 springt hij aan en op 19,5 springt hij af
thermostaat staat onderaan bij mijn potten dus koudste punt blijft altijd rond 19 graden
zie linken bijgevoegd
en zo'n kleine ruimte vlug verwarmd en dus beterkoop dan lampen 24 u te laten branden oa voor AF's
hopelijk ben je hier iets mee
grt en succes DannyDV en ook belgske nb
https://webshop.cevo.be/airco-verwar...ampaign=active
Comment
Comment