Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste box, alle tips zijn welkom.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    LV zal inderdaad iets zijn om in het oog te houden. Bij mijn testrun had ik de kamerplant ook water gegeven alvorens ik ze in de box zette.
    Indien nodig zet ik er een luchtbevochtiger/ontvochtiger bij met hygrostaat. Maar voorlopig kijk ik gewoon wat het geeft.

    Ik zal zeker een kweekverslag aanmaken. Enerzijds omdat ikzelf veel info heb gevonden in die verslagen.
    Anderzijds omdat ik nood zal hebben aan mensen met ervaring om dit de eerste keer tot een goed eind te brengen.

    grts
    KB
    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    Comment


    • Hoeloes
      Hoeloes commented
      Editing a comment
      Juist dmv een verslag maak je meer progressie op het gebied van kwekers ervaring.
      En zo kun je tijdens je volgende kweek nog eens terug lezen wanneer je precies bent begonnen met bv. bloeivoeding, hoeveelheid water ect.
      Zodra je een verslag opent kom ik je gelijk vergezellen.

    #47
    Ik ben mij nu wat aan het inlezen in het ontkiemen en de eerste weken vd plant.
    Heb net een 'mini-propagator' gemaakt die over mijn 9x9 potjes past.
    Helaas is mijn bijverwarming nu even uitgeleend en is het wachten tot die er is alvorens ik kan starten.

    We zien elkaar weldra in het kweekverslag!
    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    Comment


      #48
      Goed bezig!
      Ben benieuwd naar je eerste kweekje!


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #49
        Kleine Belg
        ik leg mijn zaadjes 48u tussen natgemaakte bruine koffiefilters die ik tussen 2 op elkaar geplaatste borden leg
        die komen dan in zelfgemaakte ziekenkooi voor vogels met elstein donkerstraler en thermostaat
        ik hou de warmte op 26 graden en bekom zo mooie kiempjes van ongeveer 1 cm
        die plant (zaai) ik 1 cm diep in potjes van 10 cm doorsnede die ik onder 250 watt zet met dimbare EVSA
        ik benevel juist om niet te laten uitdrogen en na 48-60 u komen mijn dames altijd mooi boven
        ik laat ze dan 2 a 3 weken staan voor ik ze overpot in 11 liters en we zijn vertrokken
        niet teveel water geven in zo'n kleine potjes natuurlijk (ik benevel meestal met plantenspuit met gewoon kraantjeswater op kamertemperatuur)
        en zo tot hiertoe van 20 zaadjes 20 dames bekomen dus 100 % succes verzekerd

        grt en succes
        DannyDV

        Comment


          #50
          IMG_20180106_172239.jpg


          Max waardes

          IMG_20180106_172210.jpg

          min waardes

          IMG_20180106_172217.jpg
          2018, Bubblegum, Kera Seeds
          2019, Jack Herer, Kera Seeds

          Comment


            #51
            Deze plug-in-thermostaat is ideaal om er elektrische verwarmingstoestellen zoals verwarmingskabels, kachels, stralingspanelen, radiatoren,... op aan te sluiten. Het temperatuurbereik ligt tussen de 0°C en de 65°C. 


            Comment


              #52
              2018, Bubblegum, Kera Seeds
              2019, Jack Herer, Kera Seeds

              Comment

              Bezig...
              X