Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afstand tussen LED lamp en scrog net?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afstand tussen LED lamp en scrog net?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

    Ik ga binnenkort met een scrog beginnen in een micro grow kast van ong 60cm breed, 40 diep en 110cm hoog. Bedoeling is om er 1 plant in te scroggen, de eerste plant die ik al zeker ga doen is een sativa (of toch sat dominant) maar het kan zijn dat ik er alles van sativa's tot indicas en auto's in ga zetten.

    Mijn vraag is; ik heb ongeveer 110cm hoogte om in te kweken, ik ga een LED lamp gebruiken dus deze gaat niet dikker zijn dan een goeie 6cm, maar ik twijfel nog of ik de inline buisventilator boven de lamp ga hangen of gewoon de kast te verhogen... Hoe ver boven het net zou een plant theoretisch kunnen uitsteken? Of hangt dit echt enorm van plant tot plant af?

    Ik ga er vanuit dat ik tussen de rand van de pot en het scrog-net een goeie 20-30cm ga houden, dan heb ik nog een dikke 70cm over tussen het net en de lamp, maar als ik de fan nog boven de lamp ga hangen ben ik nog eens een goeie 30cm kwijt. Dus zal er tussen het net en de lamp een goeie 40cm zitten. Is dit te doen of maak ik de kast gewoon beter een goeie 30cm hoger om op veilig te spelen?

    #2
    De hamvraag is ; welke lamp gaat het worden ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Een zelfgebouwde LED armatuur van 200w met 4 CXB3590's

      Comment


        #4
        Ah ok, ik heb dezelfe maar dan als armatuur gekocht in Spanje. Dit is wat de fabrikant aangeeft :

        83D2A836-E873-4BAB-95EC-55A7156877F1.png

        Ik probeer deze ook aan te houden.


        ​​​​​​​
        Attached Files
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            denk dat er nog geen zaadje in je huis komt
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
              denk dat er nog geen zaadje in je huis komt
              Ze liggen nochtans op m'n bureau hier, of bedoel je daar iets anders mee?

              Comment

              Bezig...
              X