Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een afje die horizontaal groeit !! ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een afje die horizontaal groeit !! ;)

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Ipie; 29 June 2018, 19:07.

    #2
    Hoi Ipie, snap eigenlijk niet goed wat je met deze post wil zeggen, maar zo op eerste zicht ziet de plant er gezond uit. net aan de bloei begonnen...

    Comment


      #3
      Hallo philly !

      Ik wil alleen maar zeggen dat kweken ''zelfs'' kan in een zeer kleine ruimte!
      Gaat nog prima met deze temperatuur in een kistje van H-L-B van 60 bij 100 en 60 cm.....
      Het blijft behelpen bij dit weer, zeker met extreem weer zoals deze week!!
      En dat je het niet hoger dan 40 cm. hoeft laten te komen met een beetje fantasie .........
      Inderdaad, eens kijken naar de komende weken maar, is al die jaren goed gegaan.

      Gelukkig ( naar enkele jaren) altijd 90% opbrengst!

      Misschien dat ik dit bij houd voor mensen met interesse voor zeer kleine ruimte...
      Kijk wel hoe het loopt.....................
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by Ipie; 29 June 2018, 18:57.

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Tiny Home Strain Growing Report
        Mooie plant hoor Ipie.

      #4
      Of je zet die kist gewoon op zijn kant en je hebt een 60x60cm grote kweekruimte van 100cm hoog , dat heb ik gedaan met een nog iets kleinere kist. Paar blokken van een pallet eronder en de deur gaat gaat zonder problemen open.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Wat kan iemand uit Gelderland toch dom zijn hahaha!!

      • Cleargreen
        Cleargreen commented
        Editing a comment
        Is zeker niet dom hoor Ipie, zodra je die kist op zijn kant zet trekt dat toch meteen stukken meer aandacht. Heb zelf ook overwogen om hem te gebruiken zoals jij doet maar met mijn 2x36w Tneon leek dit me een betere oplossing.

      #5
      okay ;p ik snap het, ja wel originele manier van kweken, beetje guerilla in eigen huis
      succes met je project !

      Comment


        #6
        Hoe gaat het nu met je plantje?
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

        Comment


          #7
          Gaat prima hoor dankjewel..
          Zal vandaag of morgen mijn ( korte kweekverslag) even aanvullen!

          Zal de komende week een klein beetje aandacht geven over mijn kweek deze afgelopen maanden. Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n type miep, maar, zal het kort houden,

          Comment


            #8
            Ah hij staat niet onder micro, vandaar dat ik 'm gisteren niet zag.

            Door jou ben ik trouwens op een beetje gek idee gekomen, verticaal scroggen en dan de lamp 2x36watt Tneon in mijn geval verticaal hangen langs de zijkant.
            Al ben ik er nog niet helemaal uit of ik dat ga doen of dat ik de lamp gewoon hang en erlangs nog een 4x 4watt LED spaarlampen van 400lm per stuk en 2200K.
            De lamp verticaal hangen zou wel de warmte beter doen ontsnappen denk ik.

            Binnenmaat van mijn scheepskist is trouwens 45x45x96cm
            Foto is gedraaid en stond op computer gewoon recht :s
            2018-08-03 01.39.42.jpg
            Attached Files
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Maar ik ben bang dat dit een mislukking wordt!
              Met 1600 lumen is geen uitgangspunt voor een kweek.
              In jou geval zal ik zeker de lampen bovenin houden en iets om de pot bovenin te houden.
              ''dicht bij de lampen'', bv. wat hoge dingen stapelen of iets anders, stapel boeken enz... zo hoog mogelijk 10 cm. onder de lampen.
              Als het begint te groeien langzaam laten zakken, althans zo doe ik het.
              Iedere week ietsje lager, zo werkt het bij mij het beste met de plant en opbrengst...
              Wil je goede lampen hebben die functioneren kan ik je dit aanraden waar ik vele jaren meer kweek!

              Vier lampen van ruim 3 euro ( 7000 lumen) voor ruim 12 euro....

              LED verlichting tegen de beste prijs? Dat is Budgetlight! | LED lampen & armaturen voor elk budget | Energiezuinig ✓ Gaat lang mee ✓ | Voordelig online kopen
              Last edited by Ipie; 4 August 2018, 14:51.

            #9
            4 van die leds extra bij de 2x36w Tneon bedoelde ik Ipie, die leds hebben een betere lumen/watt ratio dan Tornado's
            Met die Tneon alleen heb ik 6 jaar terug al eens een kweek gedraait en toen 32 gram eraf gehaalt. Dat was een reguliere Big Bang en hu heb ik een autoflower vandaar dat ik eraan denk om 4 van deze leds lager te hangen dan de Tneon omdat die niet de diepte straling heeft om heel de autoflower goed te bestralen vermoed ik.
            Wattage kan ik ook niet te hoog brengen want t is hier binnen zonder lampen al bijna 30 graden, Maar moet zoiezo nog even wachten want ga mijn buiten plant eerst nog drogen in deze kast, die is binnen een week wel klaar denk ik.

            Ik zal wanneer het zo ver is een kweekverslag aanmaken.

            Bedankt voor het aanbod, dat stel ik heel erg op prijs
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Sorry , lezen is soms niet mijn sterkste kant!
          Bezig...
          X