hallo mede growers,
dit word mijn eerste keer kweken in een kastje,
ik heb het volgende,
kastje van B:78..H:80.. D:39..
in het kastje een rookmelder..
hier heb ik in een mdf kap gemaakt waarin ik alu folie gedaan heb,
in de mdf kap heb ik 2x 70W spaarlampen gezet, (nama noor economic 70w.. 4200L...6400K de stuk)
onder de lampen wilde ik 3 autoflowers zetten dus ik met me domme kop 3x 30 cm potten gehaald dit pas dus niet (ik dacht dat me kasje 90 breed was)
dus ik wil 2 autoflowers gaan zetten,
1x auto fresh candy
1x 0g kush auto
deze zijn net boven en staan nu 5 cm van 1 lamp af die 20/4 staat,
ze staan nu in zaai en stek grond wanneer ze wat groter zijn ik verwacht zelf 2 weken wil ik ze in badmix van plagron gaan zetten.
me andere og kush auto moet ik even een plekje voor zien te vinden aangezien deze niet past in de kast maar deze begin blaadjes zijn nog naar beneden gekrult dus even zien wat dit zal worden,,
als er nog vragen zijn hoor ik deze graag,
ik had wel 1 vraagje voor jullie nu heb ik bij de action een usb fannetje gekocht zo een met flexible arm,
kan ik deze veilig laten draaien in me kastje?
dit word mijn eerste keer kweken in een kastje,
ik heb het volgende,
kastje van B:78..H:80.. D:39..
in het kastje een rookmelder..
hier heb ik in een mdf kap gemaakt waarin ik alu folie gedaan heb,
in de mdf kap heb ik 2x 70W spaarlampen gezet, (nama noor economic 70w.. 4200L...6400K de stuk)
onder de lampen wilde ik 3 autoflowers zetten dus ik met me domme kop 3x 30 cm potten gehaald dit pas dus niet (ik dacht dat me kasje 90 breed was)
dus ik wil 2 autoflowers gaan zetten,
1x auto fresh candy
1x 0g kush auto
deze zijn net boven en staan nu 5 cm van 1 lamp af die 20/4 staat,
ze staan nu in zaai en stek grond wanneer ze wat groter zijn ik verwacht zelf 2 weken wil ik ze in badmix van plagron gaan zetten.
me andere og kush auto moet ik even een plekje voor zien te vinden aangezien deze niet past in de kast maar deze begin blaadjes zijn nog naar beneden gekrult dus even zien wat dit zal worden,,
als er nog vragen zijn hoor ik deze graag,
ik had wel 1 vraagje voor jullie nu heb ik bij de action een usb fannetje gekocht zo een met flexible arm,
kan ik deze veilig laten draaien in me kastje?
Comment