Hallo lieve mensen !
nadat het forum van tapatalk is gehaald ben ik al een hele poos niet meer online geweest op het forum.
maar na veel zoeken en rond kijken heb ik toch wat advies van de experts nodig !
nu de echte koude dagen weer zijn begonnen, heb ik veel moeite met het warm houden van mijn kweek kastje..
het gaat om een kast van 76 breed- 58 diep en 136 hoog.
in de kast staan 3 potten van 11 liter onder een scrognetje.
de temp is de laatste dagen te laag en ligt rond de 13/15 graden.
helaas komt er van mijn 300 watt led lampje ook niet genoeg warmte af om dit hoger te krijgen..
heb al veel dingen gezien maar kan maar niet vinden wat er in past..
Een kachel van 2000 watt gaat mij iets te ver, en ook kwa brandgevaar wil ik dit risico niet lopen..
wel heb ik wat gelezen over een tube heater, maar ook deze prijzen zijn helaas niet mals.
graag zou ik van jullie wat opties horen wat evt goed zou werken. Ik heb een actieve inlaat in de vorm van een computerfan die 24/7 aan staat.
ook een afzuiger in de vorm van een buisfan en een kleine koolstof filter.
mochten jullie wat weten dan hoor ik het heel erg graag !
mvg Fladderkak !
ps, iedereen een goed en groen uiteinde van 2018!
nadat het forum van tapatalk is gehaald ben ik al een hele poos niet meer online geweest op het forum.
maar na veel zoeken en rond kijken heb ik toch wat advies van de experts nodig !
nu de echte koude dagen weer zijn begonnen, heb ik veel moeite met het warm houden van mijn kweek kastje..
het gaat om een kast van 76 breed- 58 diep en 136 hoog.
in de kast staan 3 potten van 11 liter onder een scrognetje.
de temp is de laatste dagen te laag en ligt rond de 13/15 graden.
helaas komt er van mijn 300 watt led lampje ook niet genoeg warmte af om dit hoger te krijgen..
heb al veel dingen gezien maar kan maar niet vinden wat er in past..
Een kachel van 2000 watt gaat mij iets te ver, en ook kwa brandgevaar wil ik dit risico niet lopen..
wel heb ik wat gelezen over een tube heater, maar ook deze prijzen zijn helaas niet mals.
graag zou ik van jullie wat opties horen wat evt goed zou werken. Ik heb een actieve inlaat in de vorm van een computerfan die 24/7 aan staat.
ook een afzuiger in de vorm van een buisfan en een kleine koolstof filter.
mochten jullie wat weten dan hoor ik het heel erg graag !
mvg Fladderkak !
ps, iedereen een goed en groen uiteinde van 2018!
Comment