Gegroet allen, ik ben hier dus nieuw.
Maar na veel te hebben gelezen lijkt het mij leuk om zelf eens aan de gang te gaan met een micro kastje.
De kast heb ik inmiddels af. Deze is 80 hoog. opp. 60x60cm
Nu vroeg ik mij af wat de beste verlichting hiervoor is.
Ik heb veel gelezen over de hogedruk lampen en nu lijkt me dat wel een goede lamp. Maar hoeveel watt is het beste hiervoor. Ook ivm de temp. En natuurlijk de afstand van de plant.
Of moet ik toch gaan denken aan spaarlampen? Of beide?
Is het nog aan te raden om bij de lampen kleinere fans te installeren?
Dit kastje moet gewoon goed zijn en ik wil geen half werk. Dus ik ga dan ook zoveel mogelijk gebruik maken van dit forum!
Ik heb voor de ventilatie het volgende in gedachten.
2 x 8cm fans ingaande lucht. Met licht labyrint.
2 x 12cm fans voor uitgaande. De uitgaande lucht wordt in een aangebouwde compartiment met actief koolstoffilter geblazen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ook zal ik zodra het vorm begint te krijgen foto's plaatsen.
Groeten
Maar na veel te hebben gelezen lijkt het mij leuk om zelf eens aan de gang te gaan met een micro kastje.
De kast heb ik inmiddels af. Deze is 80 hoog. opp. 60x60cm
Nu vroeg ik mij af wat de beste verlichting hiervoor is.
Ik heb veel gelezen over de hogedruk lampen en nu lijkt me dat wel een goede lamp. Maar hoeveel watt is het beste hiervoor. Ook ivm de temp. En natuurlijk de afstand van de plant.
Of moet ik toch gaan denken aan spaarlampen? Of beide?
Is het nog aan te raden om bij de lampen kleinere fans te installeren?
Dit kastje moet gewoon goed zijn en ik wil geen half werk. Dus ik ga dan ook zoveel mogelijk gebruik maken van dit forum!
Ik heb voor de ventilatie het volgende in gedachten.
2 x 8cm fans ingaande lucht. Met licht labyrint.
2 x 12cm fans voor uitgaande. De uitgaande lucht wordt in een aangebouwde compartiment met actief koolstoffilter geblazen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ook zal ik zodra het vorm begint te krijgen foto's plaatsen.
Groeten
Comment