Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek met 2 x 120w LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek met 2 x 120w LED

Als je dames niet extreem gaan stretchen, sluit ik mij zeker bij tumble trimmert aan.

Staan er echt nettjes bij man, suc6.

Grtz.

Comment

Meer dan een gram per watt (droog-gewicht), onder led, in je eerste kweek... ik weet niet of je beseft hoe fenomenaal hoog je de lat legt voor jezelf, als je dat kan dan is dat wereldklasse en de beste reclame voor led die men zich maar kan voorstellen! Maar een mens mag dromen...

Ik wens je in elk geval wel toe dat het je lukt want het zijn mooie planten en je hebt duidelijk de kweek-bacterie (en bijhorend enthousiasme) te pakken. Grtjs,
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

ik denk persoonlijk dat ik niet de 2e maar de 3e kweek met deze opleg gewoon rond de 700gram zit, en schrik niet mijn beste kweekvrienden, geduld is een schone zaak! de reden dat ik het niet nu doe is de kou. Dus let op, mijn 3e kweek is 700gram of meer!
        Anyways, vandaag geen fotos gemaakt, de planten worden steeds langer en maar meer n meer bleomen overal heen. Hieronder 2 fotos van gisteren, vandaag kon ik de planten maar met moeite water geven, omdat de bodem niet meer zichtbaar is.

All bets are welcome tot een week voor knippen mag iedereen betten wat de droge oogst wordt Ik denk persoonlijk dat het rond de 300 tot 400gram ligt.

lg.jpglgl.jpg

Comment

200grms droog
          sigpic

Comment

180 gram, drie weken na de oogst, met een foto op een weegschaal (ik ga der van uit dat je niet knoeit bij het ijken). grtjs,
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

bij een goed gelukte tl kweek zie je ook altyd veel stekken per m2 ,dat lijkt hier wel ophet groeien is in iedergeval goed gegaanziet er toppie uit

Comment

grammetje of 160

Comment

vandaag kacheltje erbij voor al de lampen uit zijn.

planten zien er echt strak uit in normale licht ik ben dik tevreden tot nu toe en dat is pas bloei dag 2..

160gram? echt? jeetje ik heb wel veel vertrouwen van mensen. maar ik denk at iedereen er verbaasd bij zal kijken :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JayMan View Post
                    160gram? echt? jeetje ik heb wel veel vertrouwen van mensen. maar ik denk at iedereen er verbaasd bij zal kijken :p
                    bewijs ons het tegendeel...
                    sigpic

Comment

Meer dan 3 gram per watt bij ledverlichting, zonder noemenswaardige ervaring? Dat doet me denken aan iemand die nog nooit aan athletiek heeft gedaan. Hij weet dat het wereldrecord op de honderd meter op minder dan 10 seconden staat. Hoewel hij nog nooit heeft gelopen denkt hij toch dat hij de 100 meter in 3 seconden kan afleggen.
                      Jayman: als het lukt dan behaal je onsterfelijke roem. Mislukt het dan maak je je onsterfelijk belachelijk. Ik hoop dat je de roem behaald, maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal het wel op belachelijkheid uitdraaien. Maar ja, dat heb je dan echt aan je zelf te wijten.

Comment

heeft met trost 1.6g/w gehaald ... wel met 5 weken voorgroei
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Mito, wie heeft met trost (ik ken dit woord niet, maar wellicht bedoelde je trots) 1.6 gram per watt gehaald met 5 weken voorgroei. Want dat is uiterst interessant. 'k Ben echt benieuwd, want ik ben en blijf van oordeel dat de meeste growers te weing tijd in de voorgroei steken. Dit standpunt is gebaseerd op het volgende feit: tweehuizige planten worden op een bepaald moment geslachtsrijp. Dat geven ze aan door de voorbloei. Volgens mij is dat het juiste moment op de planten op 12/12 te zetten. Nagenoeg iedereen wacht dit moment niet af en zet de planten geforceerd (te vroeg) in de bloei. Deze planten zijn nog niet volwassen (geslachtsrijp) en hun nageslacht (de buds) zijn kleiner of minder in aantal in vergelijking met die van volgroeide planten. Correct me if I' am wrong. Kun je me wellicht verwijzen naar een topic en/of literatuur van de persoon die 1.6 gram per watt onder leds heeft behaald?

Met vriendelijke groet,
                          Xtreme

Comment

reactie van sommige leden is wel erg gevoellig.. vooral als t op led oogst af komt.
                            de 3watt per gram, als jllie terug lezen is wat ik gehoord heb.
                            aangezien dit mijn eerste kweek is, kan ik jullie niks uit mijn lederen oogsten vertellen! Maar ik koos led, niet om de zuinige energie, of om andere redenen, maar puur om het een uitdagende kweek te maken!

dag 19.jpg2.jpg3.jpg1.jpg

De dames zijn rond de 20 a 23cm lang en beginnen erg mooi uit te zien. Ik heb de lampen op t plafond van de kast gehangen, waarbij n weer leden daar reactie op zullen geven, maar ik wil zien of dat het vercshil zal maken met normaal tegen de lampen aan hangen. In een nacht lijkt t ineens vol met mooie bloemen te lijken. Maar om dat vast te stellen maak ik over 2 a 3 dagen fotos van de zelfde planten weer. Enjoy the viw for now!
                            Enige minpnt blijft "t weer", te koud in de nachten Daarom denk ik dat ik pas bij mijn 3e kweek voldoende ervaring en kennis heb om te zien wat led nou werkelijk waard is.

Comment

Als je met led 3 gr per watt haalt dan zou iedereen al lang met led bezig zijn ...
                              Ik zou graag wel eens willen weten wie jouw dat heeft wijsgemaakt.
                              Je mag nog je planten 20 jaar laten voorgroeien ,gaat je nog niet lukken.

Reacties zijn mss gevoelig maar veel van de reacties komen ook van ervaren growers die weten wat ze zeggen

Comment

dag21 alweer voorbij. De kast wordt voller

dag 21.jpgd26l.jpg

jammer dat het zo koud is geweest in de kast, het effect is duidelijk., de planten zijn minder groot geworden dan verwacht. Ik heb pas een kacheltje geplaatsts voor als de lampen uit staan. Helaas moeten doen vanaf dag 1.

Hoe dan ook, ik blij het zeggen en mensen willen het niet geloven. Mijn 3e kweek met led wordt iets heel aparts!!
                                Last edited by JayMan; 22 December 2010, 01:22. Reden: te kort bericht

Comment

Bezig...
                                X