Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Lowryder #2 = 200 gram
Collapse
X
-
Re: 5x Lowryder #2 = 200 gram
is niet haalbaar met maar 5 lowryders.niet in de vollegrond in kas en ook niet met 1000watt hps erboven.er gaan makkelijk 30 lowryders op een m2.die krengen groeien bijna niet dus je krijgt je oppervlakte niet vol.gaa uit van max 15 gram en dan zit je er niet ver naast.maar waarom lowryders als je binnen gaat kweken.zet gewoon k2 of bubbels neer en groei ze minimaal 2 weken voor dan krijg je je tent wel vol.
Comment
-
De hoogte kun je bijna helemaal zelf bepalen. hoe langer je je plant laat groeien hoe hoger hij word. Dus als je je plantjes laag wilt houden, vroeg in bloei zetten.
De brand uren van je lampen zijn in de groeifase over het algemeen 18/6. 18 uur licht- 6uur donker.
Ciao"Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"
Comment
-
Autoflower is leuk als je in een mini-doosje kweekt misschien, maar voor het "autofloweren" zou je die niet moeten nemen.
Het is vrij simpel. Lamp aan/uit 18/6 dan groeien ze, zet je lamp op 12/12 licht/donker en ze gaan bloeien.
De auto-flower eigenschap heb je niet nodig als je de zon controleert.
Zou een soortje zoeken dat niet te hoog wordt, en een korte bloeitijd heeft.
Ik ben momenteel bezig met wat soortjes van Barneys Farm. Misschien zit daar ook wat leuks voor jou tussen.
Maar je kunt ook gewoon Northernlights pakken ofzo.
Kijk eens rond in een shop met veel verschillende soorten.
Comment
-
Powerplant of NLx voor beginners, 1-2 weken groei, dan in bloei. Lijkt me dat je er dan wel komt. Maar om direct zo'n oogst te verwachten lijkt me echt te snel. Neem dat je moet uitgaan van een halve gram per watt bij je eerste kweek (al zie ik zeker 70% van de mensen daar nog onder gaan bij hun eerste kweek dusjah...)
Comment
-
Ik weet dat het al een oude topic is, echter kan het geen kwaad om mijn (buiten) resultaat te vermelden; Ik had van 6 x Lowryder#2 net geen 200 gr natte oogst. Nu na 2 weken goed drogen heb ik nog rond de 88 gram over. Als je dus voor een grote oogst gaat, moet je geen LR #2 nemen maar het blijft wel een heel mooi en klein plantje wat het erg goed doet.
Vorig jaar had ik van het soort Royal Dane met 11 planten iets van rond de 2 kg droog. Alleen de sterkte en het soort high zijn hier uiteraard anders dan van de sterkere soorten al was het toch een serieuze opbrengst. Zeker voor een eerste keer kweken.Last edited by RoyalDane1111; 23 August 2013, 20:28.
Comment
Comment