hey,
Ik heb een beetje rondgekeken op dit forum en kon eigenlijk nergens vinden hoe een grote kast ik nodig heb voor 1 plantje.
Ik heb deze film al gekeken: http://video.google.com/videoplay?do...32172273655970,
maar ik denk niet dat jullie die willen kijken dus een korte samenvatting:
Deze man maakt zelf een groei en bloei plaats voor zijn plantjes.
Hij maakt een groeiplaats van 150 cm bij 90 cm en een bloeiplaats van even groot.
Hij zegt dat je altijd drie dingen nodig heb voor een wietplant:
water, lucht en licht.
Water:
In allebei de ruimtes gebruikt hij voor het watersysteem een pomp die op een timer aangesloten is en die pompt 3x per dag water naar de plantjes.
Lucht:
In de bloeikamer heeft hij een co2 tank die 3x op een dag 1 uur lang co2 naar de plantjes pompt(ook op een timer aangesloten) en nog een ventilator erbij, om de lucht te laten cirkelen heeft hij een ding dat de vieze lucht wegtrekt naar buiten.
In de groeikamer heeft hij alleen een ventilator staan.
Licht:
Ik weet niet watvoor lampen hij erin heeft staan.
In de bloeikamer heeft hij de lampen 12 uur aanstaan.
In de groeikamer heeft hij de lampen 18 uur aanstaan.
Ik wou graag voor zo een goedkoop mogelijk bedrag ook een heel mooi plantje maken.
Ik wil het graag in het principe zoals deze man het heeft doen, maar ik weet niet of dat slim is en goedkoop.
Mijn vraag is dus:
Wat raden jullie aan kwa wat er allemaal inmoet en de grootte?
grtz,
Jointj
Ik heb een beetje rondgekeken op dit forum en kon eigenlijk nergens vinden hoe een grote kast ik nodig heb voor 1 plantje.
Ik heb deze film al gekeken: http://video.google.com/videoplay?do...32172273655970,
maar ik denk niet dat jullie die willen kijken dus een korte samenvatting:
Deze man maakt zelf een groei en bloei plaats voor zijn plantjes.
Hij maakt een groeiplaats van 150 cm bij 90 cm en een bloeiplaats van even groot.
Hij zegt dat je altijd drie dingen nodig heb voor een wietplant:
water, lucht en licht.
Water:
In allebei de ruimtes gebruikt hij voor het watersysteem een pomp die op een timer aangesloten is en die pompt 3x per dag water naar de plantjes.
Lucht:
In de bloeikamer heeft hij een co2 tank die 3x op een dag 1 uur lang co2 naar de plantjes pompt(ook op een timer aangesloten) en nog een ventilator erbij, om de lucht te laten cirkelen heeft hij een ding dat de vieze lucht wegtrekt naar buiten.
In de groeikamer heeft hij alleen een ventilator staan.
Licht:
Ik weet niet watvoor lampen hij erin heeft staan.
In de bloeikamer heeft hij de lampen 12 uur aanstaan.
In de groeikamer heeft hij de lampen 18 uur aanstaan.
Ik wou graag voor zo een goedkoop mogelijk bedrag ook een heel mooi plantje maken.
Ik wil het graag in het principe zoals deze man het heeft doen, maar ik weet niet of dat slim is en goedkoop.
Mijn vraag is dus:
Wat raden jullie aan kwa wat er allemaal inmoet en de grootte?
grtz,
Jointj
Comment