hallo beste mensen
veel mensen gebruiken een pc fan
ik heb vandaag mijn zus der haar drooger gepakt want ik dacht daar moet ook een fan in zitten
met veel uit elkaar haalen heb ik het voor elkaar
je kan het gebruiken voor lucht uit je hok / tent af te voeren en ja kan als je de fan om draait dan het ook voor frisse lucht zijn erg handig als je niet zo veel geld kan missen het is nartuurlijk geen echt goede filter maar voor kleine hok/tent wel gebruiken
ik zelf kan het niet geruiken want daar is mijn kweek hok te groot voor
om de ventilator aan te sluiten heb je een mobiel oplader nodig van 12 volt net zo als een pc fan
hier is foto 1
IMG_5880.jpg
foto 2
IMG_5881.jpghier ziet u 2 draatjes en die kunt u dan met een kroonsteuntje aan sluiten
foto 3
IMG_5882.jpg
foto 4
IMG_5883.jpg
ik hoop dat ik het goed uit gelegt
hoop dat mensen met een kleine ten/hok het kunnen gebruiken
groetjes pokon
veel mensen gebruiken een pc fan
ik heb vandaag mijn zus der haar drooger gepakt want ik dacht daar moet ook een fan in zitten
met veel uit elkaar haalen heb ik het voor elkaar
je kan het gebruiken voor lucht uit je hok / tent af te voeren en ja kan als je de fan om draait dan het ook voor frisse lucht zijn erg handig als je niet zo veel geld kan missen het is nartuurlijk geen echt goede filter maar voor kleine hok/tent wel gebruiken
ik zelf kan het niet geruiken want daar is mijn kweek hok te groot voor
om de ventilator aan te sluiten heb je een mobiel oplader nodig van 12 volt net zo als een pc fan
hier is foto 1
IMG_5880.jpg
foto 2
IMG_5881.jpghier ziet u 2 draatjes en die kunt u dan met een kroonsteuntje aan sluiten
foto 3
IMG_5882.jpg
foto 4
IMG_5883.jpg
ik hoop dat ik het goed uit gelegt
hoop dat mensen met een kleine ten/hok het kunnen gebruiken
groetjes pokon
Comment