Re: Pluto's kweekbakje
ik zat inderdaad al verder te kijken hier op het forum naar filters.
als ik van de doe het zelf dingen uitga moet ik gewoon zorgen voor meer oppervlakte dan zal het beter gaan.
en voor 35 euro heb ik ze al zien staan op de link boven aan de site.
Scheelt dat ze niet direct nodig zijn dus kan nog even een paar weken brainstormen, er groeit nu in ieder geval nog niks.
Qua brandveiligheid gaat het witte zeil dat ik heb liggen en ervoor wil gebruiken in ieder geval geen meerwaarde leveren,
dus zal er toch iets anders tegenaan moeten......
Morgen maar eerst eens een goedkoop thermometertje halen en zien wat de temperatuur doet. Nu heb ik er twee spaarlampen in hangen
en ik heb niet het idee dat het veel opwarmt.
Straks ff naar het wattage kijken, er kunnen in ieder geval eenvoudig nog twee bij.
Morgen zal ik ook ff nieuwe foto's plaatsen
ik zat inderdaad al verder te kijken hier op het forum naar filters.
als ik van de doe het zelf dingen uitga moet ik gewoon zorgen voor meer oppervlakte dan zal het beter gaan.
en voor 35 euro heb ik ze al zien staan op de link boven aan de site.
Scheelt dat ze niet direct nodig zijn dus kan nog even een paar weken brainstormen, er groeit nu in ieder geval nog niks.
Qua brandveiligheid gaat het witte zeil dat ik heb liggen en ervoor wil gebruiken in ieder geval geen meerwaarde leveren,
dus zal er toch iets anders tegenaan moeten......
Morgen maar eerst eens een goedkoop thermometertje halen en zien wat de temperatuur doet. Nu heb ik er twee spaarlampen in hangen
en ik heb niet het idee dat het veel opwarmt.
Straks ff naar het wattage kijken, er kunnen in ieder geval eenvoudig nog twee bij.
Morgen zal ik ook ff nieuwe foto's plaatsen
Comment