Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zo ga ik het aanpakken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zo ga ik het aanpakken

    Korting op 420shop
    Intro:

    Ik ga over een tijdje met een micro kweek beginnen. Omdat dit mijn eerste binnen kweek wordt heb ik na veel lezen en vragen heb ik een boodschappenlijst gemaakt voor het opzetten van mijn micro kweek tent.

    De boodschappenlijst:

    1x Secret Jardin Darkroom DR 60
    De Domeinnaam indoorgarden.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?


    1x Secret Jardin Tneon lamp inclusief armatuur Welke wattage ik ga nemen weet ik nog niet. Wand ik moet de stroom kosten zoveel mogelijk beperken.


    2x 120x120 mm pc fans 1 voor de actieve inlaat die ik ga aansluiten op een 4,5 volt adapter. En 1 voor de actieve uitlaat die ik op een 12 v adapter aansluit.

    1x Tijdschakelklok Voor de verlichting

    1x Easy Roller set Voor de ophangen van de armatuur
    De Domeinnaam indoorgarden.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?


    1x Digitale thermo,hygrometer
    De Domeinnaam indoorgarden.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?


    Ik maak zelf een koolstof filter.

    Extra Info
    -----
    In het tentje ga ik ruderalis plantjes zetten. Ik zit te denken aan 1 of 2 plantjes omdat het tentje niet zo groot is. Als het kan wil ik er meer in proppen

    Ik zet ze in potten met gewone potgrond. Op de bodem en boven op de potgrond komen hydro korrels. (Ik wil later over stappen op Terra proffesional grond van Canna)

    Ik ga Terra Vega en Terra Flores van het merk Canna gebruiken als voeding en misschien ga ik ook nog Cannaboost gebruiken.

    Dit was het zo ongeveer.

    Tip's, Vragen, Opmerkingen, Slap Gelul is allemaal van harte welkom. Maar die tips vooral

    Blessings in the name of the most high Selassie I Jah Rastafari
    Last edited by Ras Ganja Don; 21 February 2011, 15:29.

    #2
    Re: Zo ga ik het aanpakken

    hey, ja lijkt me goed, hoeveelheid planten kan je nog mee spelen/ valt te bezien of je ook gaat toppen/scrogge en dergelijke(zou er gwn 2 proberen als je lage wattage gt gebruiken) , in hoogte moet je gewoon opletten/ hoogte pot, afstand lampen,plaats dt je lamp zelf inneemt
    das zo beetje wa ik denk =)

    grts WW
    Vroeger stond hier iets anders

    Comment


      #3
      Re: Zo ga ik het aanpakken

      Een kleine zwenk ventilatortje zou geen overbodige luxe zijn.
      Wortel stimulator.
      Eventueel ook nog een LV en temperatuur metertje.

      Voor de rest ziet het er wel goed uit.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        !

        Comment


          #5
          Re: Zo ga ik het aanpakken

          Ik had hier in de chatbox te horen gekregen dat je een evsa er tussen moest hangen om de lampen op het net stroom aan te sluiten.


          Ik heb er ook nog een thermo,hygrometer aan mijn lijstje toegevoegd

          Comment


            #6
            Re: Zo ga ik het aanpakken

            omdat je vroeg of je die buizen zo met een draadje kon aansluiten en de stekker erin te stoppen, vandaar dat ik op de box melde dat dat zo niet werkt maar via een vsa of evsa
            Dat voorschakelapparaat zit ingebouwd in het armatuur! dus die hoef je er niet los bij te kopen als je et armatuur koopt.

            Comment


              #7
              Re: Zo ga ik het aanpakken

              Haha communicatie fout. Toch bedankt voor de info.

              Comment


                #8
                Re: Zo ga ik het aanpakken

                Ga je geen filter gebruiken voor de lucht die ervan af komt???

                En als ik jouw was zou ik eens gaan kijken voor T5 TL buizen, die zijn goedkoper in stroom en betere licht opbrengst. Dan kan je met 4x 24 het zelfde bereiken als 4X 36W T8 TL.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Zo ga ik het aanpakken

                  Als ik voor die T5 TL zou gaan moet ik er dan wel een evsa tussen hangen? Wand als ik qua stroom goedkoper uit zou zijn zou dat wel ideaal zijn.

                  Comment


                    #10
                    Re: Zo ga ik het aanpakken

                    armatuur 18 of 36w 6 euro
                    lamp 18 of 36w 6 euro
                    starter 1.25 p/s
                    stekker 1 euro
                    meter kabel 1 euro
                    dit is voor 1x18w of 1x36w TL t5
                    18w = 60 cm 36w= 120 cm
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                    Comment


                      #11
                      Re: Zo ga ik het aanpakken

                      Ik heb een topic gemaakt net zo als deze hierboven en daar kreeg ik commentaar op mijn afzuiging en luchtfilter. Ik wil een filter gaan aanschaffen zoals deze: http://www.wietforum-shop.nl/wilco-c...ter-250m3.html en voor de afzuiging een buis ventilator als deze: http://www.wietforum-shop.nl/buis-ve...or-100-mm.html. Ik heb alleen een paar vraagje's en dat zijn: zuigt deze buis ventilator genoeg af voor een S.J. Darkroom DR 60 en hoeveel geluid maakt de buis ventilator (wand de tent komt op mijn kamer te staan) en is een buis ventilator als deze makkelijk aan te sluiten. Ik hoop dat jullie mijn vragen goed kunnen beantwoorden en alvast bedankt voor de reacties.

                      Raspect and Blessings

                      Comment

                      Bezig...
                      X