Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini-Micro in oude PC-case

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mini-Micro in oude PC-case

    Korting op 420shop
    Photo_00001.jpgDSC05027.jpgDSC05022.jpgDSC05021.jpgDSC05025.jpgPhoto_00002.jpgDSC05024.jpgDSC05023.jpgDSC05026.jpg

    #2
    Re: Mini-Micro in oude PC-case

    Je kan voor een AF gaan of een normale en dan na een weekje of iets op 12/12 zetten.
    Kijk een beetje rond in de microkweekverslagen daar staan ook een paar pc kweekjes.

    Comment


      #3
      Re: Mini-Micro in oude PC-case

      Ik heb nu in mijn voorgroei kastje (40cm hoog*39cm diep*30cm breed) tussen de kiemplantjes een lowryder 1 staan in een 2liter potje, is door de kleine pot ook maar 20 cm geworden. Hij zal binnen een paar weken klaar zijn.
      Dus van deze geraak je er toch zo een 3 plantjes in, hoop alleen niet op een grote opbrengst! Ik zou dan ook iets meer als 1 lampje erin zetten.
      btw; de lowryder 1 ruik ik nagenoeg niet, hij zit zelf in een kastje boven men pc waar ik dus nogal vaak zit maar merk er niets van!

      Als je een gewone pakt en op 12 /12 zet blijft hij ook klein als je de pot klein houdt en gaat werken met een scrognetje en wat buigen! hangt er allemaal van af wat je zelf wilt eh !
      chrs
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #4
        Re: Mini-Micro in oude PC-case

        Oorspronkelijk geplaatst door melosma View Post
        Ik heb nu in mijn voorgroei kastje (40cm hoog*39cm diep*30cm breed) tussen de kiemplantjes een lowryder 1 staan in een 2liter potje, is door de kleine pot ook maar 20 cm geworden. Hij zal binnen een paar weken klaar zijn.
        Dus van deze geraak je er toch zo een 3 plantjes in, hoop alleen niet op een grote opbrengst! Ik zou dan ook iets meer als 1 lampje erin zetten.
        btw; de lowryder 1 ruik ik nagenoeg niet, hij zit zelf in een kastje boven men pc waar ik dus nogal vaak zit maar merk er niets van!

        Als je een gewone pakt en op 12 /12 zet blijft hij ook klein als je de pot klein houdt en gaat werken met een scrognetje en wat buigen! hangt er allemaal van af wat je zelf wilt eh !
        chrs

        Comment


          #5
          Re: Mini-Micro in oude PC-case

          Dat weet ik niet, moet eens zien bij kweekverslagen die al gedaan zijn en zien wat de opbrengsten zijn met welke plant.
          Nu die Lowryder 1 die ik heb (dutch headshop merk) ruik ik nagenoeg helemaal niet buiten de kast, dus dat zit voor mij wel snor
          Ik heb zelf ongeveer 2* 23 watters erin en gewoon netjes onder de lampen, ik denk dat ik er misschien 1 gram ga vanaf halen.... haha .
          Als je een pot pakt die meer in de breedte gaat dan in de hoogte word het normaal ook meer een struikvorm !

          Ik zou zeggen kijk wat rond wat ze in de microsectie allemaal wat gebruiken

          CHrs
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment


            #6
            Re: Mini-Micro in oude PC-case

            Haha, dat is de moeite niet xD Dan zal ik eens gaan zoeken naar een brede, ondiepe pot ;p

            Comment


              #7
              Re: Mini-Micro in oude PC-case

              Goh ja, altijd wel leuk om het te zien groeien en bloeien en de opbrengst dan maakt mij niet zo heel veel uit !
              Ik vind het gewoon een interresante bezigheid

              Wat sommige ook doen is zelf een bakje in elkaar steken! is misschien wel handig want dan heb je het direct op maat !

              Veel succes

              bekijk deze even ;



              chrs
              Last edited by melosma; 17 May 2011, 20:00.
              --------------------------------------------
              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
              ik voel me een geurillaboer

              Comment


                #8
                Re: Mini-Micro in oude PC-case

                Ziet er interessant uit^^. Ja bij mij zit er ook een deel nostalgie naar legale plantjes kweken bij hoor;p Was aan het denken om in de supermarkt is te gaan kijken naar product verpakkingen die de juiste afmetingen hebben.

                Comment


                  #9
                  DSC05055.jpgDSC05046.jpgDSC05045.jpgDSC05052.jpgDSC05050.jpgDSC05051.jpgDSC05047.jpgDSC05057.jpgDSC05056.jpg

                  Ik hoop dat mijn koolstoffilterje een beetje gelukt is^^

                  Comment


                    #10
                    Re: Mini-Micro in oude PC-case

                    Oei oei, cara ! Der is geen slechter bier as da
                    bij mij ist tussen de 27-32 graden en gaan der ni van dood dus ik denk wel dat het oke is.
                    Mss nog een bakje water met een doekje bij voor de vocht wat hoog te houden,
                    Voor de rest ziet het er wel goed uit denk ik !

                    CHrs
                    --------------------------------------------
                    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                    ik voel me een geurillaboer

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Mini-Micro in oude PC-case

                        ok ik zal ze dan daar wel volgen !
                        ok 365 pils ken ik niet, die gb bier is ook niet te drinken en ja ok de buitenlands bier ! Ik ben zelf ook student hoor maar dan nog ... hehe, nene geen carafan hier . Geef mij dan maar carlsquel ! aldi bier for the win !

                        Vanwaar heb je de zaadjes besteld?

                        Veel succes allesinds

                        Chrs
                        --------------------------------------------
                        Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                        ik voel me een geurillaboer

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Mini-Micro in oude PC-case

                            kweek--> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-bloody-mary

                            Comment


                              #15
                              Re: Mini-Micro in oude PC-case

                              Enige tijd later
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X