Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klimaat zelfbouw journaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: klimaat zelfbouw journaal

    Ehm Anio 1 we hebben een Wikki
    2 Dubbel posten is verboden voeg je berichten bij elkaar voor dat Vale (moderator) flipt
    Wel mooie post

    Wietwikkie


    Postje van vale

    Twee dingen die de laatste tijd steeds vaker gebeuren:

    1. Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd:
    Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.



    2. U heeft de quote-functie onjuist gebruikt.
    Zie voor de uitleg:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Quoten-Citeren

    Houd er rekening mee dat het veel tijd kost om het forum schoon te houden!
    Dus neem deze puntjes ff door en hou je aan de afspraken omtrent dubbelposten en verkeerd quoten!!!


    Alvast bedankt voor je medewerking!
    Last edited by belladonna; 10 July 2011, 15:24.
    God was never on your side..

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: klimaat zelfbouw journaal

        Hallo ben ik in beeld?

        Mischien kan je je aan melden bij Wikkie?
        God was never on your side..

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: klimaat zelfbouw journaal

            Later belladonna, een journaal is ff handig voor mij (todo lijstje) ; ik dokter wel iets uit om het nadien naar een Wiki te porten en zal dan wel de links goedzetten

            Comment


              #21
              Re: klimaat zelfbouw journaal

              Dubbelposten ? Is dat niet iets kwaadwillig doen of zo ? ik ben zo gene regeltjesmens en ik snap da ook allemaal niet maar ik heb geen kwaad in de zin, ik ga nu wat foto's uploaden en wat teksten uitschrijven

              Comment


                #22
                Re: klimaat zelfbouw journaal

                We behoren ons allemaal aan de forum regels te houden dus jij ook lijkt mij....
                Daarnaast kan je zelf alle posten in 1 post verwerken zoals we allemaal doen..
                Wij hebben ook geen kwaad in zin maar we houden ons wel aan de regels.
                Wanneer jij iets anders wil zou je bv eerst even contact op kunnen nemen met Moderators van dit forum bv en toestemming vragen?
                Daarnaast we hebben een Wietwikkie

                Moderator Vale Forum eigenaar JD
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: klimaat zelfbouw journaal

                  Herhaling en uitleg voor u
                  Lid worden van dit forum kan alleen als je je eigen aan de forum regels houd als je dat niet kan om dat je daar via jou woorden moeite mee
                  hebt dan had je geen lid moeten worden.

                  Daarnaast heef Jd pas een Oproep gedaan voor mensen die willen mee helpen voor de Wietwikkie van dit forum
                  En jij lijkt me daar de ideale kandidaat voor als je zulke duidelijke verslagen kan maken.
                  Dus neem niet alles negatief

                  Twee dingen die de laatste tijd steeds vaker gebeuren:

                  1. Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd:
                  Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.



                  2. U heeft de quote-functie onjuist gebruikt.
                  Zie voor de uitleg:
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Quoten-Citeren

                  Houd er rekening mee dat het veel tijd kost om het forum schoon te houden!
                  Dus neem deze puntjes ff door en hou je aan de afspraken omtrent dubbelposten en verkeerd quoten!!!


                  Alvast bedankt voor je medewerking!
                  Last edited by belladonna; 10 July 2011, 16:26.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: klimaat zelfbouw journaal

                    Mooie opzet AinO,

                    Zoals al eerder aangegeven zou de wiet wiki de perfecte spot zijn voor deze informatie.
                    Succes in ieder geval en stuur me maar een bericht als het topic wat kan worden opgeschoond.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Re: klimaat zelfbouw journaal

                      Gaat een beetje op de Donald Duck lijken: elke week een nieuwe aflevering van doorlopende stripverhalen.
                      Het zou prettiger lezen als het hele verhaal in een enkele post werd afgerond.

                      Comment


                        #26
                        Re: klimaat zelfbouw journaal

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                        Mooie opzet AinO,

                        Zoals al eerder aangegeven zou de wiet wiki de perfecte spot zijn voor deze informatie.
                        Succes in ieder geval en stuur me maar een bericht als het topic wat kan worden opgeschoond.
                        Maar goed dat ik dit las, had bijna alles op 1 bult gegooid!!!
                        Dus wacht ik ff af.....

                        Comment


                          #27
                          Re: klimaat zelfbouw journaal

                          Hmz ...



                          Dan gewoon een combinatie van journaal/Wiki

                          Voor Xtreme: Hier zal ik het op een doorlopend verhaal houden (met elke week wel een update, ik blijf bezig en heb ook graag feedback)

                          Voor bella, vale, jd: De grote lappen tekst en tig fotos verhuis ik naar de Wiki, daar kan ik op mijn gemakje het als naslagwerk uitschrijven
                          en dan verwerk ik de links naar de Wiki wel in mijn bondig journaal hier

                          Ik zal dat zelf wel doen, en daarna vragen voor een beetje opkuis idd

                          Comment


                            #28
                            Re: klimaat zelfbouw journaal

                            Super van je Aino ik denk dat we een super Wikie krijgen als jij daar jou info gaat toevoegen
                            bedankt dat je dat wil doen zullen veel mensen gebruik van kunnen maken.

                            groetjes Bella
                            God was never on your side..

                            Comment

                            Bezig...
                            X