Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje, PC grow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekje, PC grow

ziet er mooi uit, en goed dat je zo denkt aan de brandveilligheid veilligheid boven alles al let ik er zelf nu niet zo hard op
    eenmaal dat het brand is het toch te laat maar men lampen branden 's nachts dus wakker zal ik zeker worden slaap nu niet bepaald vast
    & hoop dat je zaadjes nu toch al zijn ontkiemd?
    heeft bij mij nog geen 2 dagen geduurd voor 2 ;s
    groetjes

Comment

Yo
      jah zaadje is al ontkiemd, en het plantje is al aan het groeien.
      Mijn excuses voor geen vroegere post met foto's, maar vond geen tijd.
      Het is al goed gegroeid en hopelijk gaat het zo door.
      De foto's zijn genomen met men gsm dus niet zo scherp
      Attached Files

Comment

Proficiat met de geboorte. Niet te veel water geven he.

Comment

ziet er prachtig uit, mooi dik steeltje, enkel oppassen dat je niet teveel water geeft,
          & als je minder geeft gaan ze ook harder groeien is maar een tip
          & vraagje wat voor grond lijkt op potgrond maar kan hellemaal verkeerd zitten ook
          natuurlijk, omdat jonge plantjes soms last kunnen hebben als hun grond al wat te sterk kwa voeding is
          maar ziet er allezins perfect uit, (weet ook niet of het echt zo'n erg is) ben gewoon nieuwschierig
          groetjes en veel succes

Comment

Ik heb nog even gekeken naar de temperatuur ben op het moment wat films aan het downloaden en deze "WIET KWEKEN,how to growe cannabis at home" kwam ik tegen op piratebay en daarin wordt gezegd snachts (donker) 20 graden en met de lamp aan 28 graden ideaal is maar daar wordt ook gewerkt met een 'kamer' als kweekruimte en houden ze 50cm afstand tot de lamp marja dat kan natuurlijk niet bij microkweek. Maar mocht je interesse hebben kun je die film downloade (duurt wel lang omdat er weinig seeders zijn)

Verder heb ik nog "Growing Marijuana" gedownload en daar staat opzich ook wel veel nuttige informatie in volgens mij heb nog niet alles kunnen doorspitten maar er is toch voldoende te vinden aan informatiefilms
            Guerrilla: 2013
            Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
            Neem een kijkje en reageer

Comment

Ik heb potgrond genomen en dat gemengd met wat humus dat een kennis had liggen.
              (wel wormen en dikke takjes uitgehaald)
              Blijkbaar is het zeer vruchtbare grond die nog goed water vasthoud, dus ik zal zeker minder water moeten geven (thx voor de tip).

Comment

oke, goed idee, enkel opletten dat je plantje niet verbrand, en wormen hoef je er niet uit te halen
                is intressand omdat ze juist mest extra geven, maar daar heb je verlopig zeker geen behoefte aan
                groetjes

Comment

paar dagskes verder, hier nog wat foto's.
                  Volgens mij verloopt alles goed, tenzij jullie nog iets zien op de foto's dat er niet goed uitziet?
                  thx
                  Attached Files

Comment

Voor de mensen die nog aant volgen zijn, hier zijn de recente foto's.
                    Door de vruchtbare bodem groeit er een klein grassprietje hier en daar, kan dit kwaad?
                    Ik heb een stokje tegen het plantje gezet, omdat het alsmaar wiebelt door de ventilator die ernaast staat. (doordat de pot op een stapel cd's staat).
                    Foto0222.jpg
                    Foto0223.jpg
                    Foto0224.jpg
                    Foto0225.jpg

Comment

Mooi plantje heb je daar. Ik zie dat dit geen gewone potgrond is, kan dat zijn dat dit humus is? Aan de grond te zien denk ik van wel.
                      Veel succes verder nog!

Comment

ziet er mooi uit en dat stokje hoeft niet perse dat wiebelen is niet erg door ventilatie wordt het plantje juist sterk
                        dat enkel voordelen heeft maar dat is aan jou de keuze zie zelf het plantje nu niet wiebelen
                        ziet er allezins goed uit
                        groetjes

Comment

Yo,
                          efkes een vraagske: moet ik de lampen uiteindelijk op 12/12 zetten? zoja, hoelang moet ik nog wachten?

Comment

moet je zelf beetje zien
                            heb je nu een autoflower maakt dit niet uit gaat zelf in bloei
                            anders moet je kijken naar hoe groot je je plantje wilt laten worden
                            maar je hebt wel een lowrijder dus die worden ook al niet te groot
                            kijk dus dan naar voornaamste invloeden indica of eerder satvia vermoed indica
                            dus groeit niet hard meer door eenmaal 12/12 satvia juist nog enkele weken
                            dus hoelang je laat groeien kan ik moeilijk zeggen hangt puur af van hoe hard je plantje groeiet en goeveel hoogte je hebt maar dat is al niet teveel
                            & 12/12 moet je ze toch zowizo zetten mits moest je geen autoflower hebben anders geen bloei
                            groetjes en hoop dat je een beetje heb geholpen

Comment

Het gaat wel goed hier, gezonde spruiten

succes verder !
                              grtz
                              sigpic

Comment

Attached Files

Comment

Bezig...
                                X