Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekkast zelfbouw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Micro kweekkast zelfbouw

Korting op 420shop
    IMAG0083.jpgIMAG0084.jpgIMAG0085.jpgIMAG0086.jpg

als hij echt af is volgen weer foto's.

tips en tricks zijn altijd welkom. complimenten zijn heilig .
    Wellicht leuk om ook mijn voorstel topic te lezen voor de gedachte er achter. De link weet ik zo niet maar als je op de username klikt is het vast zo gevonden

groeten!
    Attached Files
    Last edited by Handyman; 21 November 2011, 13:32.

Re: Micro kweekkast zelfbouw

Leuk geklust reeds succes met de bouw en kweek.

Comment

Heeeeel netjes tot zover van mij mag je gerust mijn voorkweekhok ook komen helpen maken haha
      paar tipjes mss?
      de hoogte: ma da wist je wss al uit je openingspost te zien
      licht: Hoe je het ook draait of keert of buigt of eendert wat.. HPS is iets handig vo mooie topjes, geloof mij zoals ook al aangehaald in je introductiepost geef ik liever ook geen cent uit maar een HPS vsa met bulb is echt handig, heb lang met alle soorten lichtbronnen geprobeerd, elke oogst fluffy weed met meer blad dan bud.. resultaat: nog steeds na de shop hollen en dus meer betalen dan een HPS kost, de reflectorkap kan jij wel zelf maken denk ik zo
      En dat moet ook geen 400 of 600 watter zijn, 250watt of zelfs 70watt (kan je kopen met ingebouwde VSA in de fitting) aangevult met een paar SL's kan ook mooie oogst geven!
      verder.. kies je soortje naar de hoogte van je kastje, en wil je vergroten, hou dan gerust dat kleintje zoals hij nu is om eventueel in voor te groeien eens je de smaak te pakken hebt
      Maar, je bent pakken beter bezig dan ik tijdens met eerste kweek dus komt wel goed

Comment

mooi kastje, succes ermee
        sigpic

Comment

Vanavond weer even aan het klussen geweest:

-1 fan uit een ouwe pc gehaal en getest/schoongemaakt.
          -binnenkant wit gemaakt
          - regelbare voedig 1,5-12V er in gedaan (om de fan's harder/zachter te kunnen zetten)

zie foto's
          IMAG0089.jpgIMAG0090.jpgIMAG0091.jpgIMAG0092.jpg

Comment

Alweer leuk bezig geweest, ga zo door.

Comment

Jammer! vandaag niet zo veel kunnen doen. Wel de keuze gemaakt om wat extra te doen aan de verlichting.
              In het begin zie je 2 fittingen hangen. Vanmiddag heb ik ene kap gemaakt van aluminium en hier 4 fittingen in gemaakt.
              Er hangt nu 2x tornado 18W 825 En 2x philips ambience 11W 827. (zie foto;s)

Daarnaast even nagedacht over daglicht. Dit kwam ruimschoots binnen via de fans. Ik heb voor beide fans een kistje gemaakt van 10 X 5 waaruit in het midden een stukje 50mm pvc komt. Eigenlijk hetzelfde als een afzuigsysteem in veel openbare gebouwen. (zie foto's) Het leuke is dat dit dubbel werkt. Met het pvs kan ik later als de plantjes gaan ruiken de afvoer ergens heen leiden.

Nog een paar kleine klusjes en dan zaadjes bestellen!

IMAG0096.jpgIMAG0097.jpgIMAG0098.jpgIMAG0099.jpg

Comment

Kei leuk man. Ik krijg flaschback naar mijn eerste microkistbouwprojectje, hihihih. Ik had toen net zoveel plezier aan het klussen als aan me eerst eigen gekweekte micro wietje.

Ga zo voort!

Comment

Dag mede posters!

Vandaag eindelijk de kast afgemaakt!

Hij is toch beter geworden dan verwacht. Mooi lichtdicht, afzuiging regelbaar, 4 ipv 2 fittingen en een reflectorkap gemaakt.

De laatste update qua foto's en de zaadjes morgen ff bestellen!
                  Ik wil er 2 lowriders in grootbrengen, het kweekverslagje kan ik in dit topic geowon door posten?

de foto's
                  IMAG0101.jpgIMAG0102.jpgIMAG0103.jpgIMAG0104.jpgIMAG0105.jpg

@ monty: Klopt! haha vind het gewoon jammer dat hij af is! gelukkig mag ik de afzuiging morgen nog ff groen maken als de kit droog is! haha. maar het kweken lijkt me ook super!

Comment

Ja hoor, je kan gewoon doorposten.
                    Je topic kan zo verplaatst worden naar kweekverslagen.

Comment

zeer mooi kastje !

Comment

Bezig...
                      X