Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn kweekruimte; nog tips?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn kweekruimte; nog tips?

    Korting op 420shop
    Hier enkele foto's van mijn micro growbox. Intussen is er al extra afdichting aangebracht. En ga beginnen aan koolstoffilter
    Heb er een 105watt agrolite lamp in hangen (van de growshop)

    breedte 90 cm
    diepte 25 cm
    hoogte: 30-50 cm (ruimte voor planten, varieert door lamp)
    Photo0081.jpgPhoto0082.jpgPhoto0083.jpgPhoto0084.jpg
    Last edited by FrankThePirate; 29 November 2011, 20:17.

    #2
    Re: mijn kweekruimte; nog tips?

    Leuk kastje. Ik zou de stekkerdoor met je tijdklok echter niet op de bodem monteren maar hoger tegen je want. Als je nu most met water dan kiep je je stekkerdoos vol.

    Comment


      #3
      Re: mijn kweekruimte; nog tips?

      Is hij niet wat laag ? gezien er ook nog ene pot in komt en dan inderdaad je lamp er nog boven?

      en misschien de electra boven op het kastje monteren? electra en water zijn niet zulke grote vrienden .
      Waar ik laatst nog aan dacht als low budget oplossing : stekkers en enzovoort monteren in een oud tupperware bakje. net genoeg voor de kabel doorgang uit het dekseltje knipper of boren en dan dicht doen. Vast schroeven op de bodem en klaar is kees

      Comment


        #4
        Re: mijn kweekruimte; nog tips?

        Bedankt voor de reacties , ga die stekkerdoos nu ofwel tegen linker of rechterwand zetten, thanks.


        Deze indica-dominante wietzaadjes behoren tot de eenvoudigst te kweken zaden op de markt. Lees hier waarom Big Bang Auto zo razend populair is!

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: mijn kweekruimte; nog tips?

            is die voeding echt nodig? ik proberen de kosten laag te houden

            Comment


              #7
              Re: mijn kweekruimte; nog tips?

              Als je geschikte grond gebruikt (uit de growshop) zou je misschien niet hoeven voeden. Handyman had het daar al over.
              Na het ontkiemen zou ik ze iets dieper planten, en dan op een verhogingkje onder de lamp.

              Ga je er meteen 5 onder zetten ? Het lijkt me wat weinig ruimte voor 5 plantjes.
              Hier was je goedkoper uit geweest, zonder verzendkosten, had je mooi een flesje voeding van kunnen kopen
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: mijn kweekruimte; nog tips?

                heb nu 2 euro verzendkosten, dus valt wel mee, maar bedankt voor de tip

                nee, kga er 3 onderzetten, en de andere zaadjes bewaren voor de volgende.

                heb gehoord dat autoflowers ook onder 20-4 gaan, ipv 18-6. Is dat beter/groeien ze daardoor sneller?

                ik ga misschien toch voeding kopen, aangezien ik moeilijk aan speciale aarde raak (zeker in kleine hoeveelheden). Kan ik dan gewoon tuinaarde gebruiken of toch andere?

                Comment


                  #9
                  Re: mijn kweekruimte; nog tips?

                  universele potgrond werkt prima

                  Comment


                    #10
                    Re: mijn kweekruimte; nog tips?

                    hey leuk begin heb je gemaakt, idd de elektra weg werken kan ik je zeker ook aanraden! ook zie ik dat je lamp niet percies in het midden hebt hangen, maar meer naar rechts. Dit bevorderd de licht verdeling niet echt.

                    als ik het zo zie werk je met een dubbel keuken kastje.. heb zelf nu een aantal kweekjes achter de rug met een enkel keuken kastje. Het word krap geloof me maar

                    Nu weet ik niet percies welk kleur spectrum je lamp heeft maar zou mooi zijn als je groot deel blauw licht hebt zeker de eerste weken todat de bloei erin zit. Zo krijg je mooie korte internodes en gedrongen plantjes en strekken ze minder hard dan wannneer je lamp meer rood licht bevat.

                    je ventilatie moet zo wel werken, heb je gedacht aan dat er geen licht door je fans komt in donkere uren in je kastje?

                    universelepotgrond kan werken maar ik raad het je niet aan zakje grond bij de growshop kost je keer 10euro maar daarmee kun je bijna je helekweek doen zonder bij te voeden zeker met autoflowers onder een grote spaarlamp gaat je dat lukken. en je bent er zeker van dat dat de grond is afgestemd op cannabis planten.

                    veel bouw plezier! greetz mafferd

                    Comment


                      #11
                      Re: mijn kweekruimte; nog tips?

                      En met dat zelfde zakje uit de growshop kun je meerdere oogsten toe, aangezien je nu zeker geen 50 liter grond gebruikt!

                      Comment


                        #12
                        Re: mijn kweekruimte; nog tips?

                        Leuk kastje voor een Micro, ben van plan om ook iets in die richting te maken. kweek nu alleen nog buiten

                        Comment


                          #13
                          Re: mijn kweekruimte; nog tips?

                          Ziet er goed uit, ook zoiets in gedachten... Wil zelf geen AF's, zodat ik 'n scrog-net flink vol kan laten groeien.

                          -Edit-
                          Heb toch besloten om 1 AF te gaan halen, Quick-one, deze is na 2 maanden (na ontkiemen) klaar voor de oogst, zodat ik wat eerder van m'n kastje kan genieten...
                          Last edited by GoodTimes; 12 February 2012, 11:47.
                          Get happy, smoke weed

                          Comment


                            #14
                            Re: mijn kweekruimte; nog tips?

                            ziet er leuk uit voor micro
                            One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

                            Comment

                            Bezig...
                            X