Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Microkast
Collapse
X
-
Re: Microkast
Begin kasje ziet er goed uit ,
je kunt ook evt kiezen voor een Badkamer ventilator bij de gamma voor een mico kweekje is ook redelijk te doen inplv zn grote
afzuiger zijn verkrijgbaar in div maten
en je Inblaas kun je dan regelen via een Pc fanLast edited by Boosie; 4 January 2012, 23:12.
Comment
-
De sjop is een geweldige winkel heb daar ook al mn spullen gehaald en het is daar zowieso gezellig praten en informatie opdoen
Deze filter heb ik er gehaald: :"PK carbon filter 160/240m3 ma"
Klein compact ding (nog niet getest) maar ga er met de informatie van hun uit dat het een mooi goed dingetje is
Comment
-
Net bij De Sjop geweest, prima info gehad maar was wel druk dus toch regelmatig 'was het dat zo' ipv verder helpen. Maar denk alles wel te hebben. Carbonfilter in de pocket, zaad staat in van die doppen, kiemgrond en light grond aangeschaft, wortelvoeding canna rizotonic en terra flores. Hoop daar voldoende aan te hebben.
Nu enkel nog ophangsysteem voor de lampen maken/bedenken en slang voor naar carbonfilter.
Lampen zijn pas nodig vanaf het moment dat er een plantje komt toch?
En maakt de temperatuur van de kast nog wat uit bij het ontkiemen? Heb gelezen dat het sowieso donker mocht zijn, maar niks over temp. (Kan temp enkel reguleren met lampen - En dus nog geen ophang systeem.. Ben benieuwd op welke termijn ik dat klaar moet hebben.)
Alvast bedankt !Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers
Comment
-
Filter zit op uitgaande lucht, wordt door de filter heen naar buiten gestuwd, en kan zodoende buiten de kast ipv in de kast en erdoorheen zuigen. Zelfde principe, koolstof blijft even werkzaam. (Althans, zo heb ik gelezen en begrepen van growshop, dus dan geloof ik dat wel )Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers
Comment
Comment