Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microkast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Microkast

Korting op 420shop
    2012-01-04 16.59.19.jpg2012-01-04 16.01.32.jpg2012-01-04 16.58.37.jpg
    Last edited by Ikdus; 4 January 2012, 17:06. Reden: feauteaus
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Microkast

Ohja, had al bedacht dat ik koolstoffilter van growshop aan ga schaffen die op de uitlaat komt, en 2 licht labyrinten - die coolers zijn erg groot en laten VEEL licht door.
      Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Begin kasje ziet er goed uit ,

je kunt ook evt kiezen voor een Badkamer ventilator bij de gamma voor een mico kweekje is ook redelijk te doen inplv zn grote

afzuiger zijn verkrijgbaar in div maten

en je Inblaas kun je dan regelen via een Pc fan
        Last edited by Boosie; 4 January 2012, 23:12.

Comment

De sjop is een geweldige winkel heb daar ook al mn spullen gehaald en het is daar zowieso gezellig praten en informatie opdoen
          Deze filter heb ik er gehaald: :"PK carbon filter 160/240m3 ma"
          Klein compact ding (nog niet getest) maar ga er met de informatie van hun uit dat het een mooi goed dingetje is
          Guerrilla: 2013
          Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
          Neem een kijkje en reageer

Comment

Net bij De Sjop geweest, prima info gehad maar was wel druk dus toch regelmatig 'was het dat zo' ipv verder helpen. Maar denk alles wel te hebben. Carbonfilter in de pocket, zaad staat in van die doppen, kiemgrond en light grond aangeschaft, wortelvoeding canna rizotonic en terra flores. Hoop daar voldoende aan te hebben.
            Nu enkel nog ophangsysteem voor de lampen maken/bedenken en slang voor naar carbonfilter.

Lampen zijn pas nodig vanaf het moment dat er een plantje komt toch?
            En maakt de temperatuur van de kast nog wat uit bij het ontkiemen? Heb gelezen dat het sowieso donker mocht zijn, maar niks over temp. (Kan temp enkel reguleren met lampen - En dus nog geen ophang systeem.. Ben benieuwd op welke termijn ik dat klaar moet hebben.)

Alvast bedankt !

Comment

Lampen kunnen er al op, maar in ieder geval meteen vanaf het moment dat je de aarde ziet 'bewegen' spaarlampen op max. 10cm boven de potjes.
              Temperatuur voor ontkiemen rond 23 graden is optimaal.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Komt ie dan, eindresultaat. Nouja, alleen nog dat licht labyrinth dus om de inlaat heen. Wat ducttape om de drogerslang ivm licht, en dan ben ik ready.
                Attached Files

Comment

Grappig kastje.

Comment

ik snap het nut van de filter niet of zit ik fout ?

Comment

Filter zit op uitgaande lucht, wordt door de filter heen naar buiten gestuwd, en kan zodoende buiten de kast ipv in de kast en erdoorheen zuigen. Zelfde principe, koolstof blijft even werkzaam. (Althans, zo heb ik gelezen en begrepen van growshop, dus dan geloof ik dat wel )

Comment

Filter zo gebruiken kan prima, doe wel even de stofhoes ook aan de binnenkant. Anders slijt je filter veel sneller.

Comment

O, thanks. Dat heeft ie der niet bij gezegd. Ff nieuwe ducttape halen en keer fixen dan - staat voorlopig toch nog niet aan.

Comment

Bezig...
                          X