Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is een poosje geleden maar vandaag heb ik het geluidsprobleem geprobeerd aan te pakken. 2013-02-08 15.06.12.jpg2013-02-08 15.06.18.jpg2013-02-08 16.25.13.jpg2013-02-08 16.25.19.jpg
Na alles te hebben klaargemaakt en getest kwam ik tot de conclusie dat dit een faal was. De volgende stap wordt het ventilatiegat verder uitboren en er geluidsisolatie tussen te stoppen (maar hoe krijg ik da uitgeboord zonder de hele kast te mollesteren??) omdat het nog steeds teveel geluid maakt (ik vermoed trillingen) en anders is het hopeloos Maar ik weet niet of dit me nog lukt voordat ik ga voorgroeien voor mn guarilla
Last edited by Arie123321; 8 February 2013, 19:55.
heb het gat nu uitgeboord en isolatie tussen gestopt zodat er geen trillingen ontstaan. uiteindelijk produceert dit helaas nog steeds teveel geluid dus heel misschien kan ik het gebruiken om te voorgroeien en als de pc fans sterk genoeg zijn kan ik het ook nog gebruiken om te drogen en anders moet ik nog een aantal jaar wachten voordat dit kastje echt wat produceert
Comment