Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste Microkweek ruimte.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste Microkweek ruimte.

Korting op 420shop
    Vandaag heb ik mijn eerste kweekruimte gebouwd.
    Ik heb het verstelbaar gemaakt en nu hangt het dus op de laagste stand
    20120124_170115.jpg

verder gebruik ik nu 4x : 26watt 830 van http://www.lampdirect.nl/philips-mas...6w-830-2p.html
    met een best wel dure fitting met een goede reflector dus licht is er hopelijk voor nu genoeg
    20120124_170125.jpg

Maar helaas had ik nog geen Potten voor mijn zaailingen. komt deze week via de post
    dus nu maar even improviseren.

20120124_170140.jpg

De rechtse twee plantjes hebben wat stress gehad en zijn dus gaan stretchen, of het komt doordat het indica's zijn.

de linkse twee zijn LR2's.
    1 dag oud.

20120124_170149.jpg

ik heb ook twee pc ventilatortjes aangesloten. de ene zuigt lucht naar binnen en de andere naar buiten.
    20120124_170202.jpg

en nog een keertje de lampen in de reflectoren.

heeft iemand nog tips of tricks voor dit kastje?

als ze wat groter zijn wil ik ze gaan Scroggen. ben benieuwd.

dsv.
    Last edited by dsv; 24 January 2012, 17:41.

Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Comment

Re: Mijn eerste Microkweek ruimte.

wow die zijn erg getrekt! Ja zeker witen die binnenkant.
        Enneuh die geur zal overal hangen, hou daar rekening mee

Voor de rest zie ik dit nog goedkomen
        Temp en LV? alhoewel ik denk dat enkel temp uit zal maken

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey dsv,
            Allereerst succes met je microkweekje! . Je plantjes zijn gaan strechten doordat ze waarschijnlijk gewoon te ver van lamp af hebben gestaan. Ik heb toendertijd een 3-5 centimeter aangehouden, maar hiervoor moet je je plantjes wel enkele keren per dag checken. (Zo had 1 plant van mij toen de spaarlamp aangeraakt waarna hij verbrand was).
            PC fans kunnen prima werken voor een microkweekje, maar hiervoor moet je ze wel op de goede locatie plaatsen. Het is belangrijk dat de inlaat van frisse lucht aan de onderkant zit, en het liefst tegenover de fan welke aan de bovenkant zit en voor de afzuigingbrandgevaar. ) Een simpel bakje water plaatsen in je kastje schijnt ook te helpen (als er een fan op blaast). Maar wanneer jij de LV niet weet, weet je dus ook niet hoe je moet handelen.

Daarnaast moet je ook uitkijken dat de LV niet te hoog word i.v.m. kortsluiting. Als ik die tape zo zie hoe jij de fans hebt aangesloten, dan ben ik van mening dat dat niet helemaal safe is (wat betreft kortsluiting).
            Last edited by Weedy; 26 January 2012, 11:57. Reden: Correctie
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

bedankt voor de tips. heb nu de plantjes 3cm er vanaf, alles gefolied en bakje water. alleen de temp komt niet lager als 26graden.
              en alle bedrading is goed geisoleerd met isolatie tape dus dat zal geen probleem veroorzaken

plantbakjes en light mix gehaalt. morgen even overzetten.
              plantjes doen het goed. krijgen al bladeren.

Comment

succes maat
                LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

Bezig...
                X