Hallo,
Ik ben een beginner, dit word mijn eerste kast.
Heb geen linkerhanden dus moet opzich lukken.
Mijn idee was om hier wat informatie te vragen wat betreft de bouw van de kast.
Afmetingen heb ik al, met paint gemaakt en de verhoudingen kloppen niet echt.
Groeikast.jpg
Groeikast.png
Dit is de kast die ik wou gaan bouwen wou er persoonlijk 2 lowriders in zetten.
Wat zeggen jullie wat betreft plaatsing van filter, aanzuiging, afzuiging en belichting?
Gebruik 2 krachtige computer fans die ik desnoods wat kan afzwakken.
Het moet niet al te duur worden zat dus zelf aan Spaarlamp ipv HPS of iets dergelijks te denken.
Koolstoffilter word zelfgemaakt, bouw mijn aquarium filters ook zelf. Dit is hetzelfde principe.
Als je de tekening bekijkt zie je een rare inham dit omdat de kast onder een bureau komt te staan.
Deze heeft daar een plank hangen zodat je de bekabeling niet ziet, misschien mooi om het filter daar neer te hangen.
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven aan dingen die ik neit moet vergeten en misschien over welke soort goed past in deze kast.
Alvast bedankt,
Zoetstof
Ik ben een beginner, dit word mijn eerste kast.
Heb geen linkerhanden dus moet opzich lukken.
Mijn idee was om hier wat informatie te vragen wat betreft de bouw van de kast.
Afmetingen heb ik al, met paint gemaakt en de verhoudingen kloppen niet echt.
Groeikast.jpg
Groeikast.png
Dit is de kast die ik wou gaan bouwen wou er persoonlijk 2 lowriders in zetten.
Wat zeggen jullie wat betreft plaatsing van filter, aanzuiging, afzuiging en belichting?
Gebruik 2 krachtige computer fans die ik desnoods wat kan afzwakken.
Het moet niet al te duur worden zat dus zelf aan Spaarlamp ipv HPS of iets dergelijks te denken.
Koolstoffilter word zelfgemaakt, bouw mijn aquarium filters ook zelf. Dit is hetzelfde principe.
Als je de tekening bekijkt zie je een rare inham dit omdat de kast onder een bureau komt te staan.
Deze heeft daar een plank hangen zodat je de bekabeling niet ziet, misschien mooi om het filter daar neer te hangen.
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven aan dingen die ik neit moet vergeten en misschien over welke soort goed past in deze kast.
Alvast bedankt,
Zoetstof
Comment