Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Aangezien mijn geldboom vrij leeg is en meneer weer zonder werk zit toch maar besloten om de kast eerst niet te isoleren maar gwn te schilderen van binnen.
Ik hoop dat ik met minimaal een week toch echt wel in deze kast kan omdat ik dan wil bloeien.
Ik zal zo ff wat fotos schieten van de plantjes aangezien ze nu toch wel lekker groeien.
Verder de kast vandaag afgeschildert en morgen gaten voor ventilatie, verstelsysteem lamp en elektra kabels.
Dan pot ik ze donderdag over in een grotere pot, zou een emmer volstaan?, en kunnen ze de kast in. Dit was et weer voor vandaag, morgen fotos van de kast.
Ben nog even met de kast bezig geweest, vraag me vader vanmiddag of hij een lichtsluis maakt voor de ventilatie.
Zelfgeprobeerd maar dat ding was aardig scheef. Hij had hier inderdaad wat water gehad.
Poging 2 voor de lichtsluis ventilatie ding. Deze keer is et zeer goed gelukt.
Gelijk ff zwart geverfd. Overigens ook al wat spul gehaald voor overpotten en bloeiperiode.
Weer lekker bezig, nu maar ff een plaatje bij et praatje.
De kast is 3 dagen geleden gedaan en die ventilatie gister en de planten komen er vandaag of eind morgen in.
Hangt ervanaf wanneer ik weer geld heb.
Ze komen in de kast als ze de bloei ingaan.
2 potten 18 liter met schotel.
2 x tl kleurcode 827
1 x tl kleurcode 830
2 x stekkerdoos
2 x stekker
2 x 20 liter potgrond
8 x haakjes
4 x 80cm ketting
12 x 100x50x2cm tempex
Even met vader bezig geweest met mooie resultaten.
Vakmansje is et.
Tempex erin en haakjes gemonteerd.
Zo nog ff lijm halen kunnen we de rest erin plakken.
Kast is af, tempex zit geklemd.
De 18liter potten waren te groot dus deze geruild voor 12 liter.
Maar ze staan nu op 12/12.
Ze staan nu een dag in het kastje en ze vinden het fijn. De pot is lekker warm de omgeving is lekker warm.
Ideale omstandigheden voor een succesverhaal dacht ik zo.
Wat ik trouwens helemaal was vergeten te vertellen is om wat voor zaden dit gaat.
Dit gaat om PowerPlant zaden die ik onlangs in mijn wiet uit de shop had.
Gelukkig vrouwtjes als ik het goed zie.
Heb ze onderhand dus ook op 12/12 en we moeten maar even zien hoe dat gaat.
Haha. Ook nog een nieuw metertje gekocht voor temp en lv, leve Freebees haha.
Comment