Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweektent

    Korting op 420shop
    Beste medeblower/growers,

    Dit is de eerste keer dat ik met nog 2 andere vrienden zelf een kweek probeer sinds de overdreven prijs in de shops...

    We gaan voor 2 WW en 3 Lowriders. Het kweektentje ( gekocht in de aveve , dus moet zelf nog vanbinnen beplakt worden met reflectiematerieaal of dergelijke) is 1b x 2 lx 1.70h. Voor de rest ook alles aangekocht , voeding voor alle fases , potten , zaadjes , etc... Dit weekende wilden we de laatste dingen bestellen voor onze kweek volgende week te starten..
    We dachten aan 1 600W HPS , moet wel genoeg zijn denken we ( het is ook maar onze eerste kweek he ). Maar nu hadden we wel nog vragen bij de werking van het afzuigsysteem... Hoe gaat dat precies in werking ? Heb al op verschillende gekeken maar wou toch nog eens navragen hoe alles precies in werking gaat voor datwe het verkeerde bestellen Heb ook vernomen dat het wel heel wat moet ventileren als we met een 600 W zitten...
    Ik vraag me ook af hoe dat de aansluiting van de aanzuig en afzuigventilatoren precies in werking gaan . En of 2 Pc fans genoeg zijn voor de aanzuig ?
    Ik herhaal , dit is mijn eerste kweek , dus tips zijn altijd welkom :p
    Eerste foto's van tentje komen er volgende week aand met waarschijnlijk mijn eerste kweekverslag :p

    Mvg , Poke

    #2
    Re: Eerste kweektent

    1m breed? 2m lang? en 1.7m hoog?


    ben wel benieuwt ik zal het gaan volgen
    Last edited by Vadertje; 2 February 2012, 17:09.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweektent

      Jaaa , die vriend had het tentje al aangekocht ... Het is normaal bedoeld voor tomaten of dergelijke , maar met enige aanpassing , vb reflectie folie aanbreng op de wanden moet het echt wel in orde zijn
      Heb gewoon nog een paar algemene vragen over de verlichting en ventilatie , voor de rest zijnwe over alles al voldoende geinformeerd :p
      Bv, hoe we de ventilatie kunne installeren in de tent ? , er zijn nog geen openingen voor voorzien dus ... het zal knutselen worden :p
      Maar zou liefst goed geinformeerd zijn voor de aankoop die we dit weekend gaan doen voor volgend weekend te kunnen starten (:

      Mvg, poke

      Comment

      Bezig...
      X