Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

subtiele kweekruimte(hulp nodig)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

subtiele kweekruimte(hulp nodig)

Korting op 420shop
    hallo allemaal, ik zou graag een kweekruimte voor 2 lowryders in mijn garage zetten, het probleem is dat mijn ouders het niet mogen zien.Heeft iemand een idee voor een kweekruimte die niet opvalt?

alvast bedankt,

Re: subtiele kweekruimte(hulp nodig)

word moeilijk om ongemerkt je dames dan dagelijks te verzorgen en dan nog te zwijgen van de geur...
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

de garage staan vanachter in de tuin en is open, dus geur gaat niet zo'n groot probleem zijn en onderhouden ook niet

Comment

Beetje veel moeite voor 2 LR en dan ook nog kweekruimte noemen))

Zoek in den lande een mooi plaatsje voor een buiten kweekje.
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

ik heb mischien al een idee, wat zijn de minimum afmetingen voor kweekkastje voor 2 lowryders?

Comment

gewoon leuke vriendin met koophuis aan de haak slaantl balken kopen computerfan,s en wat sloophout,en lightmix en bio voeding,en kastje van minimaal 50 cm hoog.

Comment

Hahaha Tumble, en als je vriendin er aan de plantje gewend is gooi je haar zolder vol

Comment

nee natuurlijk niet,gewoon haar het huis uit en dan alles vol

Comment

haha dat zal niet de oplossing zijn denk ik, ik heb al iets dat ongeveer 60 cm hoog is.gaat de geur een beetje meevallen als ik koolstoffilter aan pc fans krijg?:p En zou iemand mij meer info kunnen geven over de potten enz? En welke grond ik moet gebruiken

Comment

Kijk hier eens rond met de zoekfunctie! De potten kun je zo groot nemen als je wilt, maar met beperkte ruimte moet je natuurlijk rekening houden. Over grond verschillen de meningen, een lightmix is prima, potgrond ook met wat voeding, cocos idem. En met geurfilters valt de geur idd mee, tenzij het geen goed filter is.. Houd je er ook rekening mee dat er geluid vanaf komt en een stekker uitsteekt die ergens in moet? Dat valt misschien wel op in een garage van je ouders..
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

2 lowrydertjes zijn misschien ook wel onopgemerkt in de tuin te zetten
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

ja komt allemaal wel in orde,het moet gewoon ik ben daarstrax in smartshop info gaan vragen over lowryders en ze raadden me de blueberry aan,naart schijnt goede plantjes.als ik begonnen ben zal ik nog wel posten!

Comment

Ik kan je toch wel wat raad geven.
                          Ik zat met hetzelfde probleem, alleen was dit wel in men eigen appartement maar er kwam regelmatig volk over de vloer die hier niet van mocht weten.
                          Wat heb ik gedaan?
                          Een pc case omgebouwd. Hij is zo'n 65 cm hoog en er passen perfect 2 AF's in die niet te groot worden. In en outtake fans ingestoken, isolatie erin en klaar is kees.
                          je moet maar eens kijken naar men verslagje http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...mp-Lowryder-2)

Comment

bedankt,en mooi verslagje!
                            en viel de oogst een beetje mee?

Comment

ja hoor. auto AK47 en lowryder in de kast brachten zo'n kleine 35 gram op. En dat met 4x 23w cfl's in kleine afmetingen. Was gewoon leuk om te doen voor de fun.
                              Nu echter ben ik bezig met een nieuwe grotere kast.

Comment

Bezig...
                              X