heey ik ben al lange tijd een stiekeme meelezer om info op te doen, en nu ga ik het toch eindelijk eens zelf proberen.ik heb een stale kast omgebouwd tot kweekkast de kast heeft afmetingen van 30 cm diep 90 breed en 160 hoogik heb de verlichting zo gemaakt dat ik deze nog altijd in hoogte kan verstellen dus hoef niet met de planten te klooienfotos zeggen meer dan dan 1000 woordenIMG-20120228-00084.jpgIMG-20120228-00085.jpgIMG-20120228-00086.jpgiemand nog tips
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweekkast 4 keer 20 watt spaarlamp + ledlamp
Collapse
X
-
Re: kweekkast 4 keer 20 watt spaarlamp + ledlamp
Waar is je ventilatie?Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostWaar is je ventilatie?
even nog wat radiator folie over de potten gedaan, daar waar de gaten zitten moetten de planten uitkomen. of is dit zo niet verstandig????IMG-20120228-00088.jpg
Comment
-
Jahoor, prima, zo krijgen ze ook wat gereflecteerd licht van onder en strekken ze minder, wel opletten dat je later niet te dicht langs het stammetje water geeft.
Blijft de temperatuur goed bij de potten als je het kastje een uurtje dicht laat draaien ?
Ziet er leuk uit, ik ben benieuwd wat het gaat brengen.
Succes.
Comment
Comment