Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De bouw van een kweekkast
Collapse
X
-
Re: De bouw van een kweekkast
zoals je kan zien op die foto bestaat die uit een flens van 12,7 diameter interne diameter is 12,1 de flens is zoals je ziet wat rimpelig
lengte filter 18,5 en de lengte van de flens is 2,7 dus totale lengte van de filter 21,2
de diameter van de filter is 17,8 en der zit een stofhoes omheen van milimeter of 4 marja die deukt makkelijk in dus heb die niet meegeteld bij de diameter van de filter
de rest is allemaal in centimeters
Comment
-
Heb zonet de fans gemonteerd en de bedrading wat in orde gebracht.
SDC16188.jpgSDC16187.jpg
Comment
-
hmmm wat ik me nu afvraag is zijn dat de in- en uitlaat?
warme lucht stijgt op daarom zit de uitlaat ook altijd bovenin en de inlaat onderin
gevolg van warme lucht die bovenin blijft hangen verbrande topjes omdat de topjes het boven iets te warm vinden omdat daar minder circulatie is en het alleen maar ophoopt
Tevens zo dicht bij elkaar zorgt voor dat de lucht erin komt en 10cm verder er alweer uit gaat als je ze nu schuin helemaal aan de andere kant van de kast de andere fan zet moet de lucht door de hele kast en neemt alles mee in plaats van dat alles ophoopt hoop da je ut snapt
Comment
-
owke gelukkig
verder zorg dat de inlaat niet meer lucht erin blaast dan de uitlaat af kan voeren (koolstoffilter zorgt ook voor weerstand waardoor die minder hard kan pompen) want dan krijg je overdruk en dan gaat de geur door de kieren en naden van de kast sijpelen (daarom heb ik voor een natuurlijke inlaat gekozen dan komt er lucht in door de onderdruk die er ontstaat in en kan er niks via de naden en kieren sijpelen )
Comment
-
Zozo, hier zijn we weer. Heb zonet de kast bekleed met zwartwitfolie. Moet alles nog netjes afwerken maar das voor het einde wanneer de bovenkant er vast aan zit want de lampen moeten nog gemonteerd worden.
SDC16189.jpgSDC16190.jpg
Smoke ze en tot de volgene update (waarschijnlijk wanneer mijn pakketje aankomt met afzuiging ed.)
Comment
-
ziezo. De lamp en de elctro zijn ook in orde. Enkel nog de afzuiging
SDC16200.jpgSDC16199.jpgSDC16196.jpgSDC16197.jpgSDC16193.jpg
Comment
Comment