Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kartonnen doos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kartonnen doos

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik wou binnenkort een mini-kweekje gaan doen. Mijn kweekruimte gaat een (oude) kartonnen doos worden. Is dit een goed idee? Ik zat na te denken en ik dacht dat het wel zou lukken, maar nu heb ik 1 probleem: Drainage.Als ik daar mijn plantjes in heb staan, hoe ga ik dit dan doen met water geven enzo? Weet iemand van jullie iets?

Re: Kartonnen doos

geen goed idee,en mischien zijn potten met gaatjes wel een goed idee

Comment

Potten met gaatjes zijn voor mij sowieso een must-have, maar ik kan zo snel niet een gemakkelijke micro kweek-ruimte bedenken

Comment

kledingrek met hoes erom heen

Comment

Koop een kastje in een kringloopwinkel en schilder dat wit vanbinnen of kleef er radiatorfolie ofzo op,
          beter en veiliger dan een fucking kartonnen doos....
          Nu als je dit niet uit je eigen kan bedenken raad ik je aan van eerst een heleboel te lezen voor je eraan begint.

Comment

Wat is er mis met een kartonnen doos? Die is prima geschikt om vsa's in te monteren en gloeiend hete 600 watt HPS-lampen in op te hangen. In zo'n doos heb je ook geen schakelpaneel nodig: je laat gewoon alles lekker over een timertje lopen (zo eentje van 2 euro van de Action). Voor ik het vergeet: zeker geen getwijnde 1,5 kwadraats aansluitsnoeren gebruiken: zwakstroomdraad is meer dan voldoende.

Comment

Ik dacht er aan om er 2 pc-vans van 120 mm in te hangen. Kosten 7.50 per stuk en dan gewoon een omvormertje naar 120 volts

Comment

LOL @ Xtreme.

Comment

Alleen 2 pc-fans: dat is meer dan voldoende. Zonder licht hoef je immers geen timer te kopen: je zet ze gewoon 24 uur in het donker. En de luchtvochtigheid is ook geen probleem: gewoon dagelijks enkele malen met een wijwaterkwast je kartonnen doos zeiknat maken. Ik snap niet waarom er nog tenten worden verkocht.

Comment

koop gwn snel houte plate, of zoals eerder vermeld kringloop lekker goedkoop
                    een doos kun je beter meteen in brand steke, veel verschil zal het niet geven, enkel zonder apparatuur komt het goedkoper uit

Comment

Met led zou het nog te proberen zijn, zou het niet dat de doos het vocht gaat opnemen en schimmelen.
                      Zoals de rest al zegt zoek een leuk kastje

Comment

Nee Nee!
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

is dit :het grote onzin topic of laten we grappig doen topic???
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Zou ik niet doen, aangezien karton sowieso al niet echt sterk genoeg is daarvoor. Zeker als je er dan nog warmte en lv bij optelt. Beter pak je een oud keukenkastje, of misschien een oude pc. Dit zal je beter afgaan gok ik.

Comment

Bezig...
                            X