Zou de fan van een laptop ook krachtig genoeg zijn?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ventilatie
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerard006 View Postlaptop fans zijn nog kleiner dan de desktop fans. ik denk niet dat je met 1 genoeg zal hebben dan. laptop fans zijn niet echt aan te raden denk ik
zou die koolstoffilter genoeg zijn als afzuiging voor een 250w hps lamp? ik heb namelijk niet zoveel plaats over om een grote te steken.
daar heb je een afzuiging voor nodig
Comment
-
zeker zit daar een fannetje aan. ik snap wat je bedoelt, jij bedoelt het setje filter + ventilatortje
misschien is dat filtertje groot genoeg voor de GEUR van een paar plantjes, maar je moet natuurlijk ook voldoende luchtcirculatie in je hok hebben he, en daarvoor is dat kleine fannetje niet goed genoeg denk ik
groet
Comment
-
het probleem is dat ik geen plaats ga hebben voor een grote koolstoffilter + nog extra afzuiging dus ik heb maar 2 opties: ofwel maak ik zelf een filter ofwel steek ik die kleine die juist past en steek ik nog extra veel fans voor aanvoer zodat de warme lucht toch genoeg door de filter zou gaan. wa zouden jullie mij aanraden (ik ben wel nog een doe hetzelfer als ik maar niet moet lassen dan kan ik bijna alles)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Miss Mist View PostHet lijkt mij beter (veiliger!) om gewoon een goede adapter daarvoor te kopen i.p.v. zelf een mobiele telefoon oplader daarvoor te gebruiken.
Comment
Comment