Hey mede rokers
Heb een tijdje geleden besloten ook zelf een kweekkastje in elkaar te prutsen, aangezien ik nog een ongebruikt kastje had staan ben ik daar maar mee aan de slag gegaan, valt ook minder op dan zo'n zelf in elkaar geknutseld ding.
De afmetingen van m'n kastje zijn : 45 x 58 x 60 (B x D x H) dit zijn de buitenafmetingen.
Hier al 2 foto's van m'n kasje hoe het er nu voorstaat
Snapshot_20120416_1.JPGSnapshot_20120416_4.JPG
Heb het al bekleed met radiatorfolie en afgewerkt met Aluminiumtape.
Die lade die er vanbove inzat heb ik eruit gehaald en uit elkaar gehaald zodat ik het hout kon gebruiken om m'n deurtje lichtdicht te maken,
dat heb ik dus ook al gedaan.
Van de lade heb ik alleen de voorzijde behouden, die wil ik nog vastzetten met scharniertjes zodat ik die ook mooi open en dicht kan doen.
Hieronder nog even een lijstje met wat ik nog allemaal nodig heb, ben vast wel wat vergeten hoor
- Tneon armatuur + groei- en bloeilampen (2 x 36 watt)
- Ketting om lamp aan te hangen
- 2 PC ventilatortjes
- Maquettekarton of hout om labyrint te maken voor m'n inlaat
- Zelfgemaakt koolstoffiltertje zoals hier op het forum
- Panty's (om voor men inlaat te hangen tegen beesjes en voor die koolstoffilter)
- Adapter waarvan je het voltage kan regelen (voor de ventilators)
- Scrognetje
- Thermometer en LV meter
- pH testkitje
- Potten en iets om onder de potten te zetten voor de afwatering
- Potgrond
- Voeding
- Verdeelblok
- Krimpkous
- Gefeminiseerd zaad (White widow waarschijnlijk voor m'n eerste kweekje)
Indien ik iets ben vergeten of er staat iets overbodig tussen zeggen jullie het maar .
Nu nog nieuw werk vinden en wat geld verdienen, en dan kan ik weer verder :p.
Heb een tijdje geleden besloten ook zelf een kweekkastje in elkaar te prutsen, aangezien ik nog een ongebruikt kastje had staan ben ik daar maar mee aan de slag gegaan, valt ook minder op dan zo'n zelf in elkaar geknutseld ding.
De afmetingen van m'n kastje zijn : 45 x 58 x 60 (B x D x H) dit zijn de buitenafmetingen.
Hier al 2 foto's van m'n kasje hoe het er nu voorstaat
Snapshot_20120416_1.JPGSnapshot_20120416_4.JPG
Heb het al bekleed met radiatorfolie en afgewerkt met Aluminiumtape.
Die lade die er vanbove inzat heb ik eruit gehaald en uit elkaar gehaald zodat ik het hout kon gebruiken om m'n deurtje lichtdicht te maken,
dat heb ik dus ook al gedaan.
Van de lade heb ik alleen de voorzijde behouden, die wil ik nog vastzetten met scharniertjes zodat ik die ook mooi open en dicht kan doen.
Hieronder nog even een lijstje met wat ik nog allemaal nodig heb, ben vast wel wat vergeten hoor
- Tneon armatuur + groei- en bloeilampen (2 x 36 watt)
- Ketting om lamp aan te hangen
- 2 PC ventilatortjes
- Maquettekarton of hout om labyrint te maken voor m'n inlaat
- Zelfgemaakt koolstoffiltertje zoals hier op het forum
- Panty's (om voor men inlaat te hangen tegen beesjes en voor die koolstoffilter)
- Adapter waarvan je het voltage kan regelen (voor de ventilators)
- Scrognetje
- Thermometer en LV meter
- pH testkitje
- Potten en iets om onder de potten te zetten voor de afwatering
- Potgrond
- Voeding
- Verdeelblok
- Krimpkous
- Gefeminiseerd zaad (White widow waarschijnlijk voor m'n eerste kweekje)
Indien ik iets ben vergeten of er staat iets overbodig tussen zeggen jullie het maar .
Nu nog nieuw werk vinden en wat geld verdienen, en dan kan ik weer verder :p.
Comment