Hallo allemaal.
Ik heb in het verleden al een paar kastjes gebouwd maar die vond ik te opvallend, waar misschien meer mensen "last" van hebben.
de kastjes zijn weg ivm verkoop van mijn woning maar wou de spullen toch niet weg gooien want heeft toch best wat geld gekost.
nu lijkt het mij een goed idee om alles in een koelkast te bouwen, aangezien het niet op zal vallen als deze een beetje geluid maakt.
graag wil ik de bouw, en de eerste kweek uit de koelkast met jullie gaan delen.
De koelkast die ik ga gebruiken:
foto 1 (2).jpgfoto 3.jpgfoto 2 (2).jpg foto 2.jpgfoto 3 (2).jpgfoto 4 (2).jpg
Led verlichting heb ik vervolgens aan de reflectorkap van de hps lamp gemonteerd
foto 1.jpg foto 5 (2).jpg
Fototje van de achterkant van de koelkast:
foto 4.jpgfoto 5.jpg
Zoals je ziet, heb ik nog wat isolatie rond het afzuiggat weggesneden, dit word straks helemaal afgesloten zodat ik zeker weet dat afgewerkte lucht naar boven gaat ipv naar beneden en vervolgens weer de kast in gaat.
Dit was het wel weer voor vandaag, morgen verder met bouwen. nu eerst:
Ik heb in het verleden al een paar kastjes gebouwd maar die vond ik te opvallend, waar misschien meer mensen "last" van hebben.
de kastjes zijn weg ivm verkoop van mijn woning maar wou de spullen toch niet weg gooien want heeft toch best wat geld gekost.
nu lijkt het mij een goed idee om alles in een koelkast te bouwen, aangezien het niet op zal vallen als deze een beetje geluid maakt.
graag wil ik de bouw, en de eerste kweek uit de koelkast met jullie gaan delen.
De koelkast die ik ga gebruiken:
foto 1 (2).jpgfoto 3.jpgfoto 2 (2).jpg foto 2.jpgfoto 3 (2).jpgfoto 4 (2).jpg
Led verlichting heb ik vervolgens aan de reflectorkap van de hps lamp gemonteerd
foto 1.jpg foto 5 (2).jpg
Fototje van de achterkant van de koelkast:
foto 4.jpgfoto 5.jpg
Zoals je ziet, heb ik nog wat isolatie rond het afzuiggat weggesneden, dit word straks helemaal afgesloten zodat ik zeker weet dat afgewerkte lucht naar boven gaat ipv naar beneden en vervolgens weer de kast in gaat.
Dit was het wel weer voor vandaag, morgen verder met bouwen. nu eerst:
Comment