Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koelkast kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: koelkast kweken

Hey twistedmetal leuk om te horen dat t jou ook is gelukt met n vriezer! En idd, een hps-lamp maakt niet uit van wattage maar die worden echt snikheet!! Ik gebruik idd dezelfde lamp voor groei en bloei, Natuurlijk een bloeilamp. De legplankjes uit de koelkast waren van glas en dat netje wat je bij de filter ziet kwam uit de vriezer, heb voor de volgende ronde al een stukje betongaas met vakjes van 5cm op maat gezaagd voor de volgende ronde.. Al zit ik een beetje te twijffelen of ik niet de volgende ronde vanuit zaad, en dan meteen op 12u op laat komen.. Dan zou ik geen netje nodig hebben maar een stuk of 10 zaadjes
    iemand ervaring met kweken van zaad op 12u? Heb gezien dat je dan alleen de hoofdbud krijgt, en daar toch 60% van de opbrengst de hoofdbud is..

Comment

raad je aan om voorgroei toch iets langer te doen als 12/12 al is het maar 14/10 zodat hij zodra het 12/12 word toch goed in de bloei gezet wordt.

en als je last hebt van die hitte gewoon cooltube gebruiken of led (als je daar vertrouwen in hebt)

IMG00238-20120908-0424.jpg

Comment

nee het is niet de hitte, meer gewoon energie besparen.
        had dit artikel gelezen en dacht dat t mss wel iets zou zijn...

Inmiddels staan de plantjes er erg netjes bij al zeg ik het zelf!
        foto.jpg

Comment

De plantjes staan alweer 7 weken en 5 dagen in bloei.. nu zie ik op een blad kleine, roestachtige plekjes zitten, iemand enig idee wat dit kan zijn? en of ik hier nog iets mee moet doen, de week voordat ze omgaan?
          IMG_0031.jpgIMG_0034.jpgIMG_0035.jpg

Comment

Zo, de plantjes zijn netjes geknipt, en heb toch maar besloten om na 5 dagen grondig te spoelen de plantjes te knippen, nu hebben ze 4 dagen netjes op zijn kop gehangen en zijn ze grotendeels droog. takjes knakken nog net niet maar scheelt niet veel. heb de resterende takjes afgeknipt zodat ik nette topjes over heb gehouden en dit heb ik vervolgens weer te drogen gelegd op een netje in de koelkast.
            opbrengst: 52 gram.
            knipafval: (blaadjes waar thc in zit) was 10 gram, en hier wil ik een lekkere cake van gaan bakken.

foto (1).jpg

nu eerst en zaadjes ontkiemen voor de volgende ronde, dit worden 4 plantjes Chiesel van Big Buddha. hoop dat ik de opbrengst kan verhogen in de volgende ronde.

Comment

dat zijn mooie compacte toppen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
                dat zijn mooie compacte toppen!
                idd dat waren mooie toppen

Comment

Goede kweek verslag.
                  mooie toppen maar hoe was de smaak.

Comment

ja de smaak was ook heerlijk, pineapple heeft al een unieke smaak maar dit doet er echt niet onder voor een goede haze ofzo. krijg binnenkort een klein microscoopje en zal alsnog wel een foto uploaden die 100x vergroot is. heb 1 topje bewaart voor t nieuwe jaar!

Comment

Mooi gedaan. Snap enkel niet waarom je filter onderaan ligt?

Verstuurd met mijn mobiele telefoon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foempje View Post
                        ...heb 1 topje bewaart voor t nieuwe jaar!...
                        Dus in ruim een maand heb je 50 gram wiet verorberd ?
                        Met zulke hoeveelheden kun je idd beter zelf kweken.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

haha natuurlijk ben ik bereid vrienden een jointje te laten roken! maar mijn filter ligt bovenin in het vriesvak. en het werkt nogsteeds perfect!

Comment

Effe topic doorgelezen, mooi gedaan man, je zegt dat je afzuiging op 20 procent staat, bromt die dan niet fel?
                            Dim je met gewone dimmer of een Variac?
                            Vond je lamp er in het begin wel spacey uitzien met die 4 ledspots eraan, leek wel een ufo

Comment

Bezig...
                            X