Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koelkast of toch een gewoon kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koelkast of toch een gewoon kastje

    Korting op 420shop
    Hallo allemaaal

    Ik ben even benieuwd naar jullie mening. Het zit zo ik ga een micro kweekkkast bouwen met een hoogte van ong. 120 cm.
    Hier komt 250watt hps in en een koolstoffilter. Het liefsst moet het een beetje stealth zijn, daarom twijfel ik tussen een koelkastje of en hout kledingkastje..

    zoiets bv

    Wat lijkt jullie de beste keus? Alvast bedankt ik stel de meningen van meer ervaren kwekers erg op prijs
    Attached Files

    #2
    Re: Koelkast of toch een gewoon kastje

    ik zou gewoon die kast nemen meer de ruimte en qua warmte zal het ook meevallen dan in de koelkast....
    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

    :alienstoned:​← klik hier


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Koelkast of toch een gewoon kastje

      ik zou ze alle 2 nemen voorgroei en bloei

      Comment


        #4
        Re: Koelkast of toch een gewoon kastje

        Oorspronkelijk geplaatst door FrankVLD View Post
        ik zou gewoon die kast nemen meer de ruimte en qua warmte zal het ook meevallen dan in de koelkast....
        Ja? Zou warmte een probleem worden in de koelkast?

        ps werk je bij growshop alien?

        Comment


          #5
          Re: Koelkast of toch een gewoon kastje

          Goed, ik heb een kast met de volgenfe afmetingen: 60*40*180. Is een 250 watter geschikt hiervoor of eerder 150 watt?
          Hoeveel planten kunnen hier in? Het is 0.25 m2, ik dacht aan 2/3 planten of vergis ik me?

          Comment


            #6
            Re: Koelkast of toch een gewoon kastje

            k zou zeker geen 250 watter nemen in dei koelkast ! hoe hoog is die eigenlijk ?
            Ikzelf heb ervaring met koelkasten ombouwen hehe , en k vind het veel stealther als die kast + je hebt voordelen dat de binnen kant al wit is .
            En je hebt al koelkast plankjes waar je eventueel kunt op scroggen , je kunt ook je voedingsflessen er gemakkelijk in kwijt omdat het is voorzien

            + NIEMAND GAAT DENKEN DAT ER IN DIE KOELKAST PLANten staan hehehe

            Comment


              #7
              Re: Koelkast of toch een gewoon kastje

              Mja je hebt gelijk..

              Maarr ik ben intussen al begonnen aan de bouw en het zijn twee kasten geworden.

              Een kledingkast voor 150watt hps en een keukenkastje om voor te groeien met tneon.
              Miss ooit in de toekomst een koelkast ombouwen, gewoon voor de fun.

              + ik ben een beetje afgestapt van het idee dat het stealth moet zijn.

              fuck it, dr is niemand die in mijn huis moet rondneuzen al helemaal niet op zolder of slaapkamer, en voor familie hoef ik trouwens toch niks te verbergen.
              Mijn pa vond mijn pc kweekkast al schitterend en mn moeder eigenlijk ook wel.

              Alleen mijn schoonouders...
              Last edited by kriskros; 19 August 2012, 14:36.

              Comment


                #8
                Re: Koelkast of toch een gewoon kastje

                fuck schoon ouders man echt waar fuck ze !!!!!!

                Comment

                Bezig...
                X