Ik heb nu mijn kast al. de ventilatie is ook onderweg nu is enkel mijn vraag wat jullie mij zouden aanraden.
Ik zou graag met tl en spaarlampen werken.
de kast is 50 diep 90 breed en 170 groot.
Is het dan het beste dat ik aan de bovenkant een 4 tal tl lampen hang voor de groei ? en horizontaal spaarlampen installeer voor de bloei ?
en dan de tl lampen mee vervangen voor bloei ?
Of zou ik beter werken met tl lampen horizontaal. Of enkel aan de bovenkant tl lampen en spaarlampen hangen en met een scrog methode werken ?
En welke filter raden jullie me ook aan ? ik probeer het wel een beetje low budget te houden .
De zaadjes die ik nu heb liggen zijn 7 blueberrys. Hoeveel zou ik er kunnen zetten in mijn kast ?
Bedankt en hopelijk krijg ik goede tips !
Ik zou graag met tl en spaarlampen werken.
de kast is 50 diep 90 breed en 170 groot.
Is het dan het beste dat ik aan de bovenkant een 4 tal tl lampen hang voor de groei ? en horizontaal spaarlampen installeer voor de bloei ?
en dan de tl lampen mee vervangen voor bloei ?
Of zou ik beter werken met tl lampen horizontaal. Of enkel aan de bovenkant tl lampen en spaarlampen hangen en met een scrog methode werken ?
En welke filter raden jullie me ook aan ? ik probeer het wel een beetje low budget te houden .
De zaadjes die ik nu heb liggen zijn 7 blueberrys. Hoeveel zou ik er kunnen zetten in mijn kast ?
Bedankt en hopelijk krijg ik goede tips !
Comment