Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
koelkast kunstjes mond uit in ..
Collapse
X
-
Re: koelkast kunstjes mond uit in ..
mijn eerste indoor kweek, beetje outdoor ervaring.
is een voorgroei (koel)kastje met functie 40cm grote, ben van plan te toppen dus ze kunnen wel zes tot acht weken in die kast, startplanten te kweken die dan in een bloeihok kunnen. die weken komen nog van pas, tegen die tijd is mijn bloeihokje ook klaar. is veel ruimer en zoals al de rest hier in aanbouw maar ik haat werken dus ja, om tijd te besparen maak ik alvast deze multifuntionele fridge (nooblogica).. deze kast kost me behalve men lamp en afzuiging geen cent. ze kon idealer maar als eerste casestudy wel geschikt denk ik. alvast bedankt voor de intresse, zenne.
Comment
-
minor bump.
omdat ik altijd 7 ben gebleven heb ik vandaag besloten toch nog op het laatste nippertje besloten de goed geilig man een brief te schrijven. op mijn verlanglijstje stond onder andere:
-1 spaarlamp 250w groei
-2 spaarlampen 250w bloei
-2 reflectoren
-1 termo en hygrometer
hulpsint dutch headshop dot com staat in voor de service.
morgen zet ik alvast mijn schoentje klaar hopende op een mooie ontkieming binnen de 48h zodat zoals gepland mijn eerste indoor kweekje een feit kan worden.
ik wou ook potten vragen aan de sint maar zijn prijzen voor de gewenste potten waren me te hoog. mijn planning word een beetje omgegooid. het zal in eerste instantie een proces in fases worden om mijn bloeihokje vol te krijgen. eens ik zover ben kan ik mits een minor investment een mooie stekruimte maken en zo mijn groeiruimte steeds voor 3kwart vullen met stekjes van eigen kweek met de occationele niewe strain ertussen maar dat is verre toekomst muziek. eerst maar eens afwachten of ik dit jaar flink genoeg was en mijn brief onverwijld beantwoord wordt.
Comment
-
Daar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt,
wie zal dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind
ik ben een goede vrind,
Want al ben ik zwart als roet, ik meen het wel goed.
Want ik kom van tnt,
'k heb voor jou een pakketje mee.
Ben je goed zoet geweest.
wees dan maar niet bevreesd.
pakketje01.JPG
pakketje02.JPG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
de vijfde fase is het uiteindelijke groeien [later meer ..]Last edited by EL Guerilliero; 6 March 2013, 13:30.
Comment
-
Ziet er leuk uit, gaan we dat kweekverslag maar eens volgen!
Greetz
ZoetstofKijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten
Comment
Comment