Hallo mede posters,
Ik heb kort geleden een kast gemaakt van 70x70x120 en is voor mij te groot, Ik wou klein beginnen en niet op deze fiets.
Nu heb ik een leuk ideetje om het in te bouwen in een tv kast, 2 kanten een kastje midden 2 lades ombouwen in de regelkast en 2 lades voor opslag van diversen matarialen, Nu vroeg ik me enkel af is dit mogelijk?
En wat voor verlichting ken ik het best voor dit gebruiken? ( voor een doenlijk prijs )
Ik zou dit graag vanavond nog willen kopen bij de karwei of gamma.
Wat nu zowiezo al op mijn lijstje staat is dit:
1. Een dimmertje om mijn fans te regelen.
2. Mdf plaatje om het hardboord gedeelte achter te vervangen.
3. Witte verf (Ik zag van die silverkleurige ijsdoeken voor de auto liggen miss een idee om daar de wand mee te bekleden?) (zo niet welke verf het best te gebruiken?)
4. Slotje om de deurtjes af te grendelen.
5/6/7/etc. ..Tips
Ik zou graag zo veel mogelijk uit de oude kast willen gebruiken.(zie foto's)
Elke tip hoe het aan te pakken is welkom, Ik wil het graag goed doen dit keer.
bvd mvg purefy
Foto's
IMAG0190.jpgIMAG0208.jpgIMAG0212.jpgIMAG0214.jpgIMAG0215.jpg
Ik heb kort geleden een kast gemaakt van 70x70x120 en is voor mij te groot, Ik wou klein beginnen en niet op deze fiets.
Nu heb ik een leuk ideetje om het in te bouwen in een tv kast, 2 kanten een kastje midden 2 lades ombouwen in de regelkast en 2 lades voor opslag van diversen matarialen, Nu vroeg ik me enkel af is dit mogelijk?
En wat voor verlichting ken ik het best voor dit gebruiken? ( voor een doenlijk prijs )
Ik zou dit graag vanavond nog willen kopen bij de karwei of gamma.
Wat nu zowiezo al op mijn lijstje staat is dit:
1. Een dimmertje om mijn fans te regelen.
2. Mdf plaatje om het hardboord gedeelte achter te vervangen.
3. Witte verf (Ik zag van die silverkleurige ijsdoeken voor de auto liggen miss een idee om daar de wand mee te bekleden?) (zo niet welke verf het best te gebruiken?)
4. Slotje om de deurtjes af te grendelen.
5/6/7/etc. ..Tips
Ik zou graag zo veel mogelijk uit de oude kast willen gebruiken.(zie foto's)
Elke tip hoe het aan te pakken is welkom, Ik wil het graag goed doen dit keer.
bvd mvg purefy
Foto's
IMAG0190.jpgIMAG0208.jpgIMAG0212.jpgIMAG0214.jpgIMAG0215.jpg
Comment