Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e kastje 45x45x76/80 mogelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2e kastje 45x45x76/80 mogelijk?

Korting op 420shop
    Hallo mede posters,

Ik heb kort geleden een kast gemaakt van 70x70x120 en is voor mij te groot, Ik wou klein beginnen en niet op deze fiets.
    Nu heb ik een leuk ideetje om het in te bouwen in een tv kast, 2 kanten een kastje midden 2 lades ombouwen in de regelkast en 2 lades voor opslag van diversen matarialen, Nu vroeg ik me enkel af is dit mogelijk?
    En wat voor verlichting ken ik het best voor dit gebruiken? ( voor een doenlijk prijs )

Ik zou dit graag vanavond nog willen kopen bij de karwei of gamma.

Wat nu zowiezo al op mijn lijstje staat is dit:

1. Een dimmertje om mijn fans te regelen.
    2. Mdf plaatje om het hardboord gedeelte achter te vervangen.
    3. Witte verf (Ik zag van die silverkleurige ijsdoeken voor de auto liggen miss een idee om daar de wand mee te bekleden?) (zo niet welke verf het best te gebruiken?)
    4. Slotje om de deurtjes af te grendelen.
    5/6/7/etc. ..Tips

Ik zou graag zo veel mogelijk uit de oude kast willen gebruiken.(zie foto's)

Elke tip hoe het aan te pakken is welkom, Ik wil het graag goed doen dit keer.

bvd mvg purefy

Foto's
    IMAG0190.jpgIMAG0208.jpgIMAG0212.jpgIMAG0214.jpgIMAG0215.jpg

Re: 2e kastje 45x45x76/80 mogelijk?

met 76cm hoogte word het zowiezo scrog/knakken/LST lijkt mij, ik weet niet of je een van deze methoden beheerst?
    en 45cm is net de lengte van een T-neon verlichting , deze zou wel beter zijn in die afmetingen.. want anders ben ik bang dat het te warm word daarbinnen

Comment

Maar het is mogelijk in deze kast? Ik ken eventueel paar cm breede pikken.
      En hoeveel wat van zo'n tneon lamp moet ik hebben en voor het geval ze die niet hebben wat voor spaarlamp moet ik hebben dan?

Mvg purefy

Comment

Tl, spaarlamp of t neon.
        Scrog of lst lijkt me wel aan te raden op deze afmetingen.

Check ook mijn eerste kast.
        Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
        Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Bezig...
        X