Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je moet je uitlaat vergroten. Alleen zo ga je effectief de warmte die je lampen genereren uit je hok krijgen, een beetje onderdruk kan veel helpen. Zorg zeker dat ook de lucht van onder je armatuur naar de uitlaat toe kan.
Je uitlaat zit boven je inlaat, check ook, als je kan, even de temperatuur van je inlaat-lucht, misschien lekt er toch warme lucht van je uitlaat naar je inlaat toe. Ik ben zelf maar een beginneling, maar dat is wat ik zou doen mocht ik nu zoiets meemaken.
Oja, laat iedereen maar wat beweren wat ze willen, maar een spaarlamp kan nog best wat warmte opwekken
"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"
Gaat aardig vooruit! Ik zou ze toch nog zeker 2 weken geven. Niet alle autoflowers gaan zo snel in de bloei, maar de meeste zijn echter niet zo geschikt voor LST.
Comment