Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn 2e Micro Grow: Royal Dwarf + LST

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn 2e Micro Grow: Royal Dwarf + LST

Misschien eens mini fan aan lamp monteren die de warme lucht richting uitlaat blaast
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Gents,

Ik heb actieve inlaat ja. En ook een fan die de lampen koelt (hangt aan kap).

Ik denk dat het in de koelere maanden wel beter gaat, maar daar heb ik nu weinig aan :-p

Verder weet ik niet wat ik doen kan.

Comment

Je moet je uitlaat vergroten. Alleen zo ga je effectief de warmte die je lampen genereren uit je hok krijgen, een beetje onderdruk kan veel helpen. Zorg zeker dat ook de lucht van onder je armatuur naar de uitlaat toe kan.
        Je uitlaat zit boven je inlaat, check ook, als je kan, even de temperatuur van je inlaat-lucht, misschien lekt er toch warme lucht van je uitlaat naar je inlaat toe. Ik ben zelf maar een beginneling, maar dat is wat ik zou doen mocht ik nu zoiets meemaken.

Oja, laat iedereen maar wat beweren wat ze willen, maar een spaarlamp kan nog best wat warmte opwekken
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Die grote kap houdt waarschijnlijk ook een goede luchtstroming tegen. Vult zowat de hele kast

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

Beste JD leden,

Het is al weer even terug dat ik gepost heb. Ik denk dat mijn meissie minder dan een week heeft om geoost te worden.

Jammer dat ik aan het begin de hoofdtop heb gebroken. Ze ze al aardig minder opleveren daardoor.

Ik heb geleerd dat een autoflower niet voor mij weggelegd is. Ze gaan gewoon veels te snel de bloei in naar mijn zeggen.

Hier wat foto's:
              Attached Files

Comment

Gaat aardig vooruit! Ik zou ze toch nog zeker 2 weken geven. Niet alle autoflowers gaan zo snel in de bloei, maar de meeste zijn echter niet zo geschikt voor LST.
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Af'jes met haze of andere sativa genen kunnen lst goed hebben...

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                  X