Beste mensen,
Ik ga binnenkort starten met mijn eerste microgrow en heb er zin in!
In mijn introductie thread heb ik al aangegeven waar ik wil mee gaan starten. Desondanks lijkt me dit de juiste plaats om te vragen wat jullie er van vinden.
Waar ik mee ga starten:
- Aquarium 80 x 40 x 50 cm (l x b x h)
- 2X TL T5 28W 6000K voor groei | Voor de bloei wil ik T5 28W 2700K gaan kopen, het liefst met kleur 940 (niet dat ik dat vinden kan op 28W).
- 1X E27 27W Red Blue LED 9x3W
- 1X E27 15W Red Blue LED 5x3W (wegens beperkt budget)
- Growmix
- 3X Low Rider #2 Autoflower feminized
Ik moet nog alles nog goed budgetteren maar ik kan er waarschijnlijk volgende week mee beginnen. Dit lijkt mij iig een leuke setup om mee te starten!
Uiteraard zal ik alles op foto vastleggen voor de mensen die het wat interesseert .
Groeten,
Maarten
Ik ga binnenkort starten met mijn eerste microgrow en heb er zin in!
In mijn introductie thread heb ik al aangegeven waar ik wil mee gaan starten. Desondanks lijkt me dit de juiste plaats om te vragen wat jullie er van vinden.
Waar ik mee ga starten:
- Aquarium 80 x 40 x 50 cm (l x b x h)
- 2X TL T5 28W 6000K voor groei | Voor de bloei wil ik T5 28W 2700K gaan kopen, het liefst met kleur 940 (niet dat ik dat vinden kan op 28W).
- 1X E27 27W Red Blue LED 9x3W
- 1X E27 15W Red Blue LED 5x3W (wegens beperkt budget)
- Growmix
- 3X Low Rider #2 Autoflower feminized
Ik moet nog alles nog goed budgetteren maar ik kan er waarschijnlijk volgende week mee beginnen. Dit lijkt mij iig een leuke setup om mee te starten!
Uiteraard zal ik alles op foto vastleggen voor de mensen die het wat interesseert .
Groeten,
Maarten
Comment