Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het leveren van alle hobby kweek producten. Licht, Lucht, Water. Groten merken, zoals Secret Jardin, Gavita, Lumatek, Philips,G-Tools, Rhino filters, Canna, Metrop, Hypro, Hotbox pH en EC meters, alles snel en goed geleverd. Natuurlijk een goede service
Re: hulp nodig bij het uitzoeken van een t-neon set
Je hebt gelijk.
Maar ik rij daar naar toe en krijg altijd een goeie deal.
Ik hou er niet van om lampen te laten verzenden.
Voor mijn 2x 75 watt incl. Groei en bloei lampen was ik 55 euro kwijt.
Ja, als je een goeie deal kan maken dan is dat mooi meegenomen.
Zag trouwens dat het 2x55W armatuur nog mistte in het lijstje van afmetingen. Heb die van mij gemeten en kom op: 2x 55W: Afmetingen: 9.0 x 22.0 x 57.0 cm (Hoogte x Breedte x Diepte)
21.5 breedte eigenlijk, maar goed. Scheelt ook maar verdomd weinig met de 75W variant.
Stout voor je in je auto springt bel altijd even of ze alles op voorraad hebben .
ik was naar Greensell gereden in Zwolle!! hadden ze de gloeilampen net niet op voorraad.
aardige gast daar trouwens, vald altijd te onderhandelen.
Ik had bij iemand anders ze topic gereageerd waar hij zij.n setje vandaan had en dat wat dutchheadshop. Zijn er mensen met ervaringen met die site? Wou ze daar namelijk bestelen heb helaas geen auto en zwolle is wat te ver voor mij.
Daar zou ik heel te vreden mee zijn is dat per plant ? En ik gebruik 2badkamer afzuigers als afzuiging. En het staat van 9 tot 12uur savonds aan en de lampen tot 3uur.
Ik heb meerdere keren besteld bij Dutch-Headshop en bij DeSjop mijn T-Neon set gekocht. Dat zijn wat mij betreft beide gewoon betrouwbare growshops. Bij Dutch-Headshop betaal je volgens mij ook geen verzendkosten, dus dat scheelt ook weer.
Ik heb die bij DHS besteld, omdat ze die gratis leveren scheelt en hoop moeite... DeSjop ben ik ook super tevreden van. Ik haal daar altijd iets als ik in eindhoven ben
Comment