Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey net hokje maar je gaat wel een koolstoffilter nodig hebben, als je ons dames ruikt in volle glorie (einde bloei) zonder koolstoffilter is het snel voor heel de wijk, straat zeker bij hps 400W of 600W.
Ook raad ik aan om te verstevigen waar de wieltjes zitten of die op je frame te monteren. MDF is niet echt stevig en als de plantjes erin komen + aarde + .... gaat het totaal gewicht van je kastje te zwaar zijn om te steunen op 4 zo kleine oppervlaktes.
Op de bodem zou ik isolatie platen of piepschuim leggen bedekt met vijverfolie (voor als er vocht uit de potten loopt dat het hout niet begint te rotten.
PS: vinyl is giftig voor ons plantjes, bij warmte geven ze giftige stoffen af
greetz Fifi
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Oorspronkelijk geplaatst door Smoking FifiView Post
Hey net hokje maar je gaat wel een koolstoffilter nodig hebben, als je ons dames ruikt in volle glorie (einde bloei) zonder koolstoffilter is het snel voor heel de wijk, straat zeker bij hps 400W of 600W.
Hehehe Je moet niet overdrijven man xD
Ik heb hier totaal geen koolstoffilter hangen en hier ruikt niet gans de wijk ernaar xD hihi heb al meerdere keren geoogst , gedroogd , etc en de geur verhalen vind ik altijd zoo overdreven echt de moeite niet vind ik xD
Mooi hok, degelijke materialen en netjes !!!! in elkaar gezet.Voor de giftige gassen zou ik niet bang zijn: het gebruik van formaldehyde is al 20 jaar verboden en dit werd uitsluitend bij spaanplaat en multiplex gebruikt. Nu nog de inrichting: zoals je weet is elke ketting net zo sterk als de zwakste schakel. Maar als ik zie hoe netjes je de kweekruimte hebt geconstrueerd heb ik daar alle vertrouwen in.
Ik heb een soortgelijk hok, alleen van gipsplaten. De dames zijn nu ruim 2 weken oud maar ik ga ze nu al enigzins ruiken.
Ik zou er toch ook een filter in willen hebben.
Ik zit zelf te denken aan een koolstof filter van een afzuigkap.
Deze in de wand te monteren door er een gat in te maken van de zelfde diameter als het koolstof filter. Deze dan hier in te plaatsen.
Is dat voldoende? Ik heb de ventilator on het hok staan. Moet ik dan nog een kleine ventilator voor het filter plaatsen?
Dit is mijn eerste keer.
Tot op heden heb ik alles nog hier van het forum gehaald en ze zien er goed uit
Maar als je in een flat woont kun je niet hebben dat alle medebewoners er ook van kunnen genieten.
Oorspronkelijk geplaatst door Smoking FifiView Post
Ook raad ik aan om te verstevigen waar de wieltjes zitten of die op je frame te monteren. MDF is niet echt stevig en als de plantjes erin komen + aarde + .... gaat het totaal gewicht van je kastje te zwaar zijn om te steunen op 4 zo kleine oppervlaktes.
Comment