Na mijn allereerste kweekervaring afgelopen buiten seizoen, (link onderaan deze post*) begon na de oogst het al weer direct te kriebelen. Dat er geen geduld was om nog een half jaar te wachten voordat ik weer wat kon zetten was al snel duidelijk. Gelukkig kwam tegelijkertijd een microkastje op mijn pad die ik zo kon krijgen van een medetuinman(kastje pagina 1en2) wat mij motiveerde om te beginnen met micro. Uiteindelijk is er een andere kast op mijn pad gekomen dan de witte die een stuk groter is. De komende tijd zal ik alle spullen bij elkaar verzamelen die ik nodig heb en flink wat informatie doorspitten. Het complete boodschappenlijst zal ik uiteindelijk in deze openingspost post plaatsen. Ook zullen er vast wat vragen komen tijdens de bouw. Dus jullie hulp is altijd welkom!
Hope you enjoy
De kast:
DSC_0143.jpg
Complete boodschappen/benodigdhedenlijst zonder prijs. Het complete kostenplaatje wil ik niet weten aangezien ik totaal niet om mijn budget heb gepast en gewoon heb gekocht waarvan ik dacht dat het nodig was.
Tools:
Decoupeerzaag
Handzaag
Boormachine
Schroevendraaier
Stanley mes
Kwast
Rolmaat
Schaar
Kast gratis via marktplaats
2 x een T-neon armatuur van 2x36 watt + lampen (4x groei en 4 x bloei)
Radiatorfolie
Kit
Dubbelzijdig tape
dubbelzijdig montage tape (verdeelstekker monteren)
Aliminiumtape
tochtstrippen
Pur
Schroeven
haakjes om lampen op te hangen
Katrollen voor lampen
Prima Klima 12,5 , 220/360 m3
Rhino filter 300m2 (word in de bloei bevestigd)
Kattenbak koolstoffilter (a4 grootte)
2x slangklem
Afzuigslang 12,7 cm (word nog bevestigd)
Afzuigslang ventilatie tegen geluid (word nog bevestigd)
Zwarte verf
Rooster voor passieve inlaat (uit) een anti spatding voor kookpannen geknipt van action)
latjes van labodem
tijdschakelaar
Doorlinkstekkertje voor t-neon kabel
Volgens mij een aardig complete lijst mocht, ik nog iets tegenkomen zal ik dat erbij zetten. Vragen/opmerkingen over de bouw of iets anders zijn altijd welkom!
Zal regelmatig updaten!
*1e kweekervaring buiten op coco's
Ik raad aan het hele topic goed te lezen. Ik heb namelijk problemen gehad met de luchtafvoer en filtering doordat de Buisvents (doucheventilator 12,5 cm) te zwak was icm deze filter.
Raad aan dit topic even te lezen hoe ik het heb opgelost met een nieuwe ventilator en wat dingen aan te passen. Zie onderstaande link!
Hope you enjoy
De kast:
DSC_0143.jpg
Complete boodschappen/benodigdhedenlijst zonder prijs. Het complete kostenplaatje wil ik niet weten aangezien ik totaal niet om mijn budget heb gepast en gewoon heb gekocht waarvan ik dacht dat het nodig was.
Tools:
Decoupeerzaag
Handzaag
Boormachine
Schroevendraaier
Stanley mes
Kwast
Rolmaat
Schaar
Kast gratis via marktplaats
2 x een T-neon armatuur van 2x36 watt + lampen (4x groei en 4 x bloei)
Radiatorfolie
Kit
Dubbelzijdig tape
dubbelzijdig montage tape (verdeelstekker monteren)
Aliminiumtape
tochtstrippen
Pur
Schroeven
haakjes om lampen op te hangen
Katrollen voor lampen
Prima Klima 12,5 , 220/360 m3
Rhino filter 300m2 (word in de bloei bevestigd)
Kattenbak koolstoffilter (a4 grootte)
2x slangklem
Afzuigslang 12,7 cm (word nog bevestigd)
Afzuigslang ventilatie tegen geluid (word nog bevestigd)
Zwarte verf
Rooster voor passieve inlaat (uit) een anti spatding voor kookpannen geknipt van action)
latjes van labodem
tijdschakelaar
Doorlinkstekkertje voor t-neon kabel
Volgens mij een aardig complete lijst mocht, ik nog iets tegenkomen zal ik dat erbij zetten. Vragen/opmerkingen over de bouw of iets anders zijn altijd welkom!
Zal regelmatig updaten!
*1e kweekervaring buiten op coco's
Ik raad aan het hele topic goed te lezen. Ik heb namelijk problemen gehad met de luchtafvoer en filtering doordat de Buisvents (doucheventilator 12,5 cm) te zwak was icm deze filter.
Raad aan dit topic even te lezen hoe ik het heb opgelost met een nieuwe ventilator en wat dingen aan te passen. Zie onderstaande link!
Comment