Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb geen ducktape gebruikt, wel verschillende soorten dubbelzijdig tape en aliminium tape... Hoop dat het blijft zitten... We gaan het zien... Inmiddels is de kast helemaal bekleed. Foto komt er zo aan
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Het begint er eindelijk een beetje op te lijken. Nog genoeg werk aan de winkel, maar toch.
Ondanks het bij laten snijden van de armaturen heb ik het idee dat het nog steeds bizar krap met de lampen gaat worden... Ik hoop dat dit goed gaat komen, het zal wel moeten.
Thx zo klein is ie toch niet Heb ze wel veel kleiner gezien hier. kast is 1,40 hoog. Nog steeds klein vergeleken bij een tent maar toch. Wat is mop afgewerkt? Positief?
Bedoelde mooi autotyp functie maakt daar dus mop van
Ik heb ook een voorgroei kastje met soort gelijke afmetingen, ik vind nogal klein naar mijn behoefte
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
hahahaha klopt, naar mijn behoefte is hij ook schandalig klein. Moet toch ergens beginnen en dit kan redelijk stealth. Wat erg belangrijk voor me is dus hier maar beginnen. Thx voor compliment
Nou chemiel
Zo zijn we bijna allemaal begonnen en mijn kastje was nog kleiner, er zijn dr ook bij die in een pc ombouw begonnen zijn.Van mij een 8+.Heb net door gebrek aan vervoer 3x50liter modder gehaald.Light
mix.Pfffff ik merk dat mn leeftijd van zich laat horen.
Maar heb nu alles in huis 13 kleuters, mocht het toch teveel zijn voor de tent dan mag jij van mij wel 2 plantjes( 5cm zijn ze nu)overnemen want ik heb ze nu al in de douche staan want de tent moet ff goed schoon, ze staan onder de tl voor te groeien.Maandag dan weet ik het wel eerst poetsen.
Gr tuinbroek.
De decoupeerzaag is al in de kast gezet... Het loopt tot nu toe prima. Alleen even een vraagje of iemand ziet waar mijn aarde draad op de ventilator moet worden aangesloten? Of is er geen aarde draad nodig? Veiligheid is erg belangrijk voor me dus graag een antwoord van iemand die zeker weet waar ie het over heeft... Ik zie ieg geen aansluiting voor het aardedraad... maar wil wel zeker zijn
Aardedraad hoeft niet aangesloten te worden ...
De behuizing is gemaakt van plastiek , en kan dus geen lekstroom of kortsluitstroom
doorgeven .
Het elechtrische gedeelte ( rotor en stator ) zijn dubbel geisoleerd .
Kun je zien op het label, staat een vierkantje in een vierkantje op .
Comment