Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"
Misschien een rare vraag maar ik zit erover te denken om op de witte bodem waar de potten op staan te bedekken met kunstgras. Niet dat het nut heeft maar zo zal mijn kastje meer op een tuintje lijken. Is er een reden waarom ik dit niet zou moeten doen? Lijkt me er erg vet uitzien.
Nee ik laat het bij kunstgras en een tuinkabouter Nog even reacties afwachten. De bodem is nu wel wit en weerkaatst dus licht en met kunstgras niet... Maar vraag me of dat veel uitmaakt met t-neons. Denk dat de plantjes het toch moeten hebben van het licht wat er direct op schijnt.
Hahaha iedereen verklaart me vast voor gek. Ach ik wil nu mijn kastje functioneert hem ook mooi hebben. Wil wel het gevoel hebben in de tuin te zitten hehehe.
Dit is ook aardig bescherming als het goed is ligt er een rubberen laag onder. Leg het gewoon los er in zodat ik het makkelijk uit kan kloppen en de bodem vocht en aarde vrij houd.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Die komt er ook bij, een tuinkabouter met fontein.Escargot blij ik blij haha. http://www.budgetland.nl/tuinkaboute...cm-p-6994.html Alleen voor indoor gebruik van pro garden wheheheheh. :lol
Ff kijken of het gaat passe
Comment